inkie1979
03-05-2009 om 09:51
Autipas! drouwenerzand
even een brichtje, ik weet niet of het bekend is, dus meld het maar even.
Kinderen met een autipas mogen bij sommige pretparken met hun autipas voor aansluiten in de rij!
gister was ik met 1 van mijn logeetjes in drouwenerzand, en met haar pas mocht ze via de uitgang naar binnen en dan meteen plaats nemen in de achtbaan endergelijke, ook bij het eten wer der geholpen en hoefde we niet in de rij.. en toen het helemaal niet ging en we na drie kwartier weer naar buiten gingen kreeg ik zelfs mijn geld terug, en de man zei:
kom het vooral nog eesn proberen jullie zijn welkom!
ik heb (ondanks dat het totaal niet ging) echt een heel warm gevoel aan over gehouden...zo kan het dus ook nog!

amk
03-05-2009 om 11:14
Jaren geleden
ook bij de efteling.
De groep van mijn zus kreeg een begeleider mee voor de hele dag en die zorgde er voor dat ze niet lang in de rij hoefden te staan, dat er een rustige ruimte in het restaurant was etc. Echt helemaal geweldig.
Wat voelden wij ons daar welkom.
Drouwenerzand is dus ook een aanrader.
groet,
Angela

inkie1979
03-05-2009 om 11:31
Amk
oke dan gaan we het daar ook eesn proberen, dan moet alleen iemand mee die in de grote achtbanen kan... waar daar wil ze dan ook in...

Janna3
03-05-2009 om 21:27
Eurodisney en efteling
Met allebei hebben we fantastische ervaringen! Met een doktersverklaring haal je een pasje op en daarmee kun je via de uitgang van een attractie naar binnen. Soms moet je even wachten, maar dat is in dit geval niet zo erg, want je mag heel rustig in je eentje op een bankje zitten en je hoeft niet in een rij te staan. Wanneer het in Eurodisney heel druk is krijg je een tijd waarop je terug mag komen bij die attractie, elke 5 minuten mag daar dan iemand met een pasje in de attractie. Personeel is bij beide parken supervriendelijk. Op de pas bij ED wordt precies vermeld met hoeveel personen je in een attractie mag, vaak met drie 'begeleiders', maar soms ook met vijf of zelfs zeven! Ook bij de parade is er een speciaal vak afgezet voor mensen met een pasje. Heel goed geregeld allemaal!

ponpon
03-05-2009 om 23:07
Waar is drowenerzand?
ik ken Drowenerzand helemaal niet.
maar klinkt als een leuk park.
Waar ligt dat ongeveer ?

inkie1979
04-05-2009 om 08:03
Ponpon
het ligt in de buurd van assen...
www.drouwenerzand.nl
11,50 intree en dat is inclusief :
thee koffie limo hamburgers kroketten frietjes rauwkost broodjes enzv..

Marjoleine64
04-05-2009 om 22:23
Voor welke leeftijd?
Is Drouwenerzand nog geschikt voor jongens van 9 en 11? Ze hebben wel wat ervaring met pretparken, maar bijv. nog niet met EuroDisney ofzo (Efteling, Toverland wel). Wij zitten komende zomer 2 weken in Friesland op vakantie, misschien is dat wat voor een dagje wat anders. Maar is het niet te kinderachtig?
Marjoleine

inkie1979
05-05-2009 om 10:40
Marjoleine
ik vind het moelijk in te schatten (ik ken geen kids van 9 en 11)
maar misschien kan je de site bekijken en dan hun laten zien wat er is en of ze daar heen willen?
www.drouwenerzand.nl en dan bij atraccties..

Guinevere
05-05-2009 om 20:35
Haha nikus
Haha Nikus, laat ik nou geen "Assen" lezen maar "A.s.s.en"...

Aapie
06-05-2009 om 09:28
Site bekeken
Ik heb de site bekeken en het ziet er leuk uit. Maar ik heb toch nog 2 vragen. Is dit park leuk voor kinderen met de leeftijd 3 en 4 jaar? En is het de moeite waard om er 2 1/2 uur voor te rijden?
alvast bedankt
gr Aapie

inkie1979
06-05-2009 om 23:12
Apie
ik moest er 1 uur heen en 1 uur terug voor rijden, en ik vond het wel de moeite waard....
maar dat verschild voor iedereen natuurlijk...

Tango
08-05-2009 om 22:59
Drouwenerzand
Wij zijn net terug uit Drouwenerzand. Dit jaar voor de 5e keer geweest. We gaan altijd in een huisje op het park, meestal een midweek. Ik zou er zeker geen 2 1/2 uur voor rijden.
Het park is echter erg leuk voor kinderen van alle leeftijden. Onze kinderen zijn 8 en 4 en hebben zich goed vermaakt. Er zijn attracties voor kleine kinderen, maar ook voor oudere kinderen. Onze oudste van 8 vindt de parjump (een apparaat wat over de kop) eigenlijk nog steeds iets te eng. Is er wel een keer ingeweest, maar het bleef bij die keer...
De huisjes bij het park zijn over het algemeen ook erg goed. Dit jaar hadden we een mindere ervaring, maar goed daar wijdt ik wel weer een ander draadje aan.