Zorgenkinderen Zorgenkinderen

Zorgenkinderen

Lees ook op
dijota

dijota

14-04-2009 om 01:14

Begrip van naasten?

Nikus gaf het al een beetje aan :

Wat ik het ergste vind is dat ineens familie nu begint te zien dat zoon toch best erg afwijkend gedrag heeft.

Dat heeft ie al zijn hele leven maar nu valt het ineens op.

*zucht*

Vandaar dit draadje. Dat mocht toch wel Nikus?? )

Lopen jullie ook tegen dit soort dingen aan?

Ik vind het heel erg vervelend dat mijn schoonouders en familie niet in zien dat er wat met haar is, maar als mijn dochter (11 jaar) zich in een restaurant bij hen zich niet gedraagt gaan ze mijn dochter erop aan spreken waardoor het erger wordt en deze dus wegloopt. Met zijn allen mij aankijken wat doet ze nu? En ik alleen met haar achterblijf omdat het erg lang duurt dit weer goed te krijgen. Tja als we elkaar eens in de zoveel tijd zien.... dan kun je niet weten. Ok Oma en inmiddels overleden Opa proberen het positief in te zien en geven aan dat gaat wel over. Onlangs gaf Oma toch aan dat ze zich anders gedraagt. zucht. Jammer he is het dan?

Onlangs heeft ze contact met een meisje waarbij ik toen nog niet de ouders kon en die al konden aan geven, ze is wel erg druk, ze is wel erg onzeker, contact is lastig. Deze mensen hebben van mij dus niet gehoord dat er wat is.

Ach ja, ik schaam me eigenlijk een beetje, want ik heb met mijn beste vriendin nog grappen zitten maken om mijn dochter, toen deze dus nog erg jong was en wij nog niet wisten wat er was. K-Mart, K-Mart.... i want to go to K-Mart... NOW! Film van een Autist. Het herhalen herhalen van dingen wat zij deed/doet stak ons aan om dit aan te halen.

Gelukkig maken wij er geen grappen over hoe het nu is maar halen dit wel eens aan, zie je wel.... we hebben het altijd al gedacht.
Ik weet niet hoe dat grapje tussen mij en mijn vriendin overkomt, maar neem van mij aan dat dit serieus besproken is en niks kwaads ermee bedoeld is.
Shit ga ik me weer indekken

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
T&T

T&T

15-04-2009 om 14:13

De enigen die "nigger" mogen zeggen....

zijn negers )
Zo ook zijn auti grapjes vaak echt grappig, maar dan moet je wel weten waar je over praat. En ook accepteren dat het naast die grapjes nog altijd om een serieuze aandoening gaat die allesbehalve grappig is.
Ik vind Rain man geweldig! maar ook ontzettend confronterend als moeder van twee auti's. Als dat stoplicht op rood springt en we zijn halverwege de straat dan roep ik al automatisch "doorlopen jongens! doorlopen"
groetjes Tess

dijota

dijota

16-04-2009 om 02:01

Rain man

Die was het ja..
Ook ik vond dat zo confro... tranen met tuiten maar ja we leven niet in een film toch!
Het was meer herkenning en zo klein al.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.