Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
07-07-2009 om 01:18
Hi,
Na 9 maanden observatie en 3 maanden gepraat via hulpverlening wordt er nu een indicatie voor een behandelgroep voor mijn dochter geadviseerd. Tja zoals het gaat daar is een wachtlijst voor dus weer (zucht) wachten.
Ik vind het vreselijk maar het is echt nu belangrijk zeker omdat ze al zo snel een pubertje is (11 jaar)
In haar ontwikkeling is ze al ver. maar emotioneel nog jong.
Zover wij weten houdt een behandelgroep in dat ze daar 24 uur p.d is We weten nog helemaal niet hoe het precies zal gaan, mijn dochter is enigskind en mijn man heeft eigen bedrijven. Ik ben 1 bang hoe mijn kind hierop zal reageren en 2 hoe ik deze periode doorkom. Iemand ervaring>
07-07-2009 om 19:20
Welke organisatie?
Hoi Dijota
Voor welke organisatie is je kind aangemeld?
Werk zelf in een behandelgroep, naast mijn werk als gezinsbegeleider dus wellicht heb ik wel wat antwoorden op je vragen. Al werk ik wel met pubers, vanaf een jaar of 13.
Groet Terpi
10-07-2009 om 00:18
Terpi
hoi,
Via de GGZ wordt zij aangemeld verder weet ik nog niet veel, volgende week een afspraak met GGZ wellicht dat ik dan meer hoor.
Bedankt voor je reactie.