Zorgenkinderen Zorgenkinderen

Zorgenkinderen

Lees ook op
Rieneke van der Graaf

Rieneke van der Graaf

10-03-2010 om 13:02

Cluster 4 almere: havo!

Al een paar maanden krijg ik steeds geruchten (o.a. van Fornhese en SGA) dat het Nautilus College in Almere (VMBO) bezig is met het opzetten van een HAVO- en/ of HAVO-VWO-afdeling. Dit gerucht is mij vorige week bevestigd door de directeur van het Nautilus Collge, dat ze inderdaad bezig zijn "met het opzetten van: arrangementen voor Havoleerlingen in het reguliere VO en met een separate voorziening (een 1e en 2e klas HAVO) in Almere.".
Gisteren had ik contact met iemand van de PCL (die het dossier van mijn zoon besproken heeft in de PCL-vergadering) en zij zei dat zeer waarschijnlijk volgend schooljaar de HAVO-afdeling bij het Nautilus gaat starten.
Goed nieuws dus voor iedereen in Almere (e.o.) die een kind heeft die daar voor in aanmerking komt. (Even voor de duidelijkheid: het Nautilus is dus een school voor kinderen met een ASS.)
Ik wilde jullie dit nieuwtje niet onthouden......

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Geweldig

Fijn dat er steeds meer geschikte scholen komen. Zaten wij hier (regio Tilburg) tot voor kort nog helemaal zonder passende school in de buurt, dit jaar konden we zelfs kiezen!

Het is allemaal nog wel in opbouw, maar het is er, gelukkig voor mijn zoon, op tijd gekomen.

Gaia*

Gaia*

10-03-2010 om 21:56

Fijn

Onze zorg is daar nu al. Dochter is nog maar groep 5, maar het lijkt mij zo ingewikkeld om een geschikte school te vinden straks. HAVO zal het niet worden. Ik had nog niet gehoord van het Nautilus College. Voor ons dus een leuk begin van een zoektocht (alvast)in Almere.

Leuk dat je dit hier meldt!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.