Zorgenkinderen Zorgenkinderen

Zorgenkinderen

Lees ook op
Debbie

Debbie

15-01-2021 om 21:52

Cmv

Iemand ook dit probleem ? Bij mijn dochter is op 11j cmv vastgesteld, is constant moe,hoofdpijn,misselijk,keelpijn, ze word nu 14j en deze klachten blijven duren, op haar 4j heeft ze klierkoorts gehad met een opname van 14 dagen ,ze blijft elke keer een opstootje maken van cmv,heeft iemand hier ook ervaring mee ?

Dank bij voorbaat

Moiraine

Moiraine

17-01-2021 om 09:19

Mijn dochter ook cmv

Mijn dochter heeft met 12 jaar CMV gehad, met 13 jaar Pfeiffer. Met 14 jaar Corona. Hier grappen we dat ze alle grote vermoeidheids-dingen nu wel heeft gehad zodat ze de bovenbouw van het voortgezet onderwijs 'normaal' kan doen.

Zo lang cmv gelukkig niet, maar ik heb begrepen dat het behoorlijk hardnekkig kan zijn. Wij hebben uiteindelijk homeopathische pilletjes gebruikt. Ik geloof daar niet zo in, maar dacht...baat het niet schaadt het ook niet. Ze had er baat bij leek het. Vanaf dat moment in ieder geval een stijgende lijn.

Kan jouw dochter wel deels naar school? En wat zegt de dokter?

Zonne

Zonne

18-01-2021 om 19:12

Als puber

Ik heb als puber ziekte van pfeiffer gehad en heb zeker tot mijn 30e last gehad van pijnlijke benen en aften wanneer ik wat slechter had geslapen. Dit is echt toen begonnen en speelde steeds weer op. Zorgen voor genoeg slaap en goede weerstand was het enige wat hielp.

Wat voor klachten heeft je dochter?

(Nu ik er over nadenk is het met het krijgen van mn kinderen een stuk beter geworden.)

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.