Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
03-03-2011 om 11:25
Graag jullie advies want ik weet het niet meer.
Situatieschets: kind krijgt fysio, eerst op de praktijk, nu (tijdelijk) op school sinds een paar maanden. Omdat wij maar geen evaluatie kregen, zijn wij gaan bellen en mailen sinds week 5 zo'n 3x per week. Ook ingesproken maar wij krijgen maar geen contact (het is nu week 9 meen ik). De therapeut blijkt niet altijd op school te zijn geweest (dat krijgen wij niet te horen, dat zit ons niet lekker) maar wel op school in de tussenliggende periode. Nu wil ik school hierin niet betrekken.
Ik ben al een keer langs geweest maar toen was de praktijk dicht. Ik krijg hier een ongemakkelijk gevoel van. Wat moeten wij hier nu mee? Ik kan mij zo moeilijk voorstellen dat onze mails, sms-en en voicemails niet aangekomen zijn. Stel niet, wat dan? Stel wel: wat dan?
03-03-2011 om 14:28
Je zorgverzekeraar?
Misschien eens overleggen met de zorgverzekeraar, die betaald de rekening immers. En misschien toch eens naar school tijdens de therapie? Heel storend lijkt me dit. Is ze verder wel goed of moet je sowieso op zoek naar een andere?
Mijk
03-03-2011 om 15:53
Gedaan
Gebeld met zorgverzekeraar zonder te specifiek te zijn over m'n zorgen. Daaruit bleek wel dat therapeut wat anders de rekeningen indient dan de dagen therapie en ook de dagen in rekening bracht wanneer die ziek was. Ik weet niet of dat een fout(je) is of een vergissing of iets anders. Er schijnt wel keurig elke week gedeclareerd te worden. Of de therapeut goed is: ik dacht altijd van wel maar ik merk dat ik daar ook opeens twijfels over krijg. Misschien komt dat omdat ik niet weet wat ik hier nu allemaal van moet denken.