Zorgenkinderen Zorgenkinderen

Zorgenkinderen

Lees ook op
hilda

hilda

03-08-2010 om 12:48

Dipiperondruppels

hoi allemaal

ik heb een vraag..
mijn zoon van 14 gebruikt dagelijks dipiperondruppels..hij krijgt er in de ochtend 5 en in de avond 10,ik vind eigenlijk dat er weinig verschil is..
ik heb in de bijsluiter gelezen dat hij er meer zou mogen.
mijn vraag is deze...zijn er hier ouders met kids die ook deze medicijnen gebruiken en hoeveel ze dan krijgen?

de arts die ze voorschrijft tot nu toe nog niet meer voorschrijven omdat hij nog "jong"is maar hij word volgende maand 15..
wie heeft hier iets meer ervaring mee

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hilda

Mijn zoon (nu 12) heeft een aantal jaren dipiperon gebruikt. Het is al even geleden, maar volgens mij kreeg hij ongeveer een vergelijkbare dosering. Volgens de kinderpsychiater zou een verhoging van de dosering waarschijnlijk niet veel meer opleveren. Hij is, na een stopperiode, overgestapt op Risperdal.

Tijdens die stop-periode kwamen we er achter dat de dipiperon toch veel meer effect had dan wij gedacht hadden. Op een gegeven moment weet je eigenlijk niet meer hoe je kind helemaal zonder medicatie is. Dat was wel verhelderend moet ik zeggen.

Stel deze vraag ook eens bij Zorgenkinderen, dan krijg je waarschijnlijk meer reacties.

hilda

hilda

04-08-2010 om 14:11

Dank je wel voor de reactie

hoihoi

bedankt voor je reactie...ik zal hem ook bij zorgenkinderen zetten idd...goed idee..

van risperdal heb ik idd gehoord ja...
het gaat op het moment vreselijk...kan het bijna niet omschrijven.............

gr.hilda

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.