Zorgenkinderen Zorgenkinderen

Zorgenkinderen

Lees ook op
dihanne

dihanne

15-01-2010 om 20:35

Dochter (10, asperger) wit, slap en misselijk

Hoi allemaal,

Onze dochter (10 jaar, gediagnosticeerd met Asperger) is al wekenlang slap, misselijk, beetje buikpijn, heel wit.
Ze gaat nu telkens een dag naar school, dan toch maar weer thuis, dan weer naar school, maar leerkracht belt op dat ze misselijk is enz. Thuis is ze vaak hangerig, maar ze speelt ook wel lekker, en heeft veel plezier buiten met sleeen en haar hondje.

Ze eet slecht, geen fruit (nooit gegeten) wel groente. Weinig brood en pasta e.d.

Slapen gaat ook moeizaam, het duurt lang voor ze in slaap valt.

Als extra krijgt ze een kindervitaminepil, en sinds een week Floradix Kindervitaal, maar geen enkele vitaliteit te zien.

Het liefste zou ik haar een weekje in de zon zetten, maar ja.....

Heeft iemand een gouden tip?

groet,
Dihanne

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tango

Tango

15-01-2010 om 21:12

Huisarts?

Ben je al met haar bij de huisarts geweest? Kan best iets van bloedarmoede zijn o.i.d. Ik zou zeker eens langs gaan en bijv. bloed laten prikken.

dihanne

dihanne

15-01-2010 om 21:16

Oh ja, huisarts al bezocht, maar ...

Oh ja, vergeten te melden: huisarts is bezocht, maar dat was een invaller, die zoiets had van ' wat doe je eigenlijk hier met dat kind, niets mis mee'

Misschien nog eens bij onze eigen huisarts langsgaan, eigenlijk wel een goed idee, want het duurt me allemaal te lang

Dihanne

marie

marie

16-01-2010 om 11:47

Pfeiffer?

Hallo
Misschien Pheiffer?
Of constant ontskoken keelamandelen?
sterkte

Laten prikken op b12

Als ze weinig fruit en brood eet dan lijkt me dat wel handig. Immers je weet maar nooit.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.