Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Zorgenkinderen Zorgenkinderen

Zorgenkinderen

Lees ook op
Yvonne

Yvonne

04-08-2018 om 22:48

dochter (14) met borderline ptss sexueel gedrag of gedachten

dochter (14) met borderline ptss sexueel gedrag
Dag forumleden,

Ik ben nieuw hier. mijn dochter is zoals je leest 14 jaar. Uiteraard koppig.
Ze toont interesse voor agressief sexueel gedrag.

Denk dan hierbij aan groepseks, afspreken met vreemden. Is dit haar borderline of kan dit ermee te maken hebben

Yvonne

Yvonne

04-08-2018 om 23:47

borderline

Ik ben nog lang in de nacht wakker dus mocht er iemand raad weten of in gesprek willen dan hoor ik t wel. gr yvonne

juf Ank

juf Ank

05-08-2018 om 13:59

of het haar

borderline is of wat dan ook, je moet dit gedrag goed in de gaten houden, verbieden en controleren. Wat is er precies gebeurd?

OokZo

OokZo

05-08-2018 om 16:13

Ja dat past bij borderline

Dit gevaarlijke gedrag is een andere vorm van automutilatie. Bespreek het dringend met haar behandelaar.

Marga

Marga

05-08-2018 om 21:25

ja

Deze manier van acting out pas bij borderline. Is ze ergens in behandeling? Weten evt. behandelaars hiervan? Ik denk dat je als ouder hier hulp bij kunt gebruiken

Yvonne

Yvonne

06-08-2018 om 03:52

borderline

(Link verwijderd door forumbeheer)

Ad Hombre

Ad Hombre

06-08-2018 om 06:03

WTF?

Een moeder van een minderjarig seksueel kwetsbaar meisje komt hier vertellen dat ze zoekt naar contact met volwassen mannen en zet er vervolgens een niet anonieme FB link bij.

Of het is een trol die de echte Yvonne wil belasteren (strafbaar?) of die Yvonne is zelf niet helemaal toerekeningsvatbaar om haar dochter zo publiekelijk te kijk te zetten.

OokZo

OokZo

06-08-2018 om 10:07

Gemeld

Ik meld het bij het forumbeheer (ik hoop dat jij dat al gedaan hebt Ad, maar je zegt er niks over). Die link heb ik niet geopend, i kzit niet te wachten op allerlei ellende, maar als het naar een publiek te bekijken FB-account gaat, is dat inderdaad op zijn zachtst gezegd niet handig.

Ad Hombre

Ad Hombre

06-08-2018 om 12:02

Ookzo

Ja, na de posting gemeld.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.