Zorgenkinderen Zorgenkinderen

Zorgenkinderen

Lees ook op

Duim voor ons mee: aanvraag duofiets

Hallo allemaal,

Vanmorgen een mevrouw van het CIZ thuis gehad i.v.m. ons verzoek voor een duofiets voor onze dochter (bijna 7). Omdat ze nogal wat problemen heeft (o.a. visus, motoriek, informatieverwerking) kan ze niet alleen fietsen.
Nadat de dame van CIZ ons verhaal had aangehoord, wilde ze een positief advies aan de gemeente geven. Ook neemt ze nog even contact op met onze begeleider van Bartiméus die al 1,5 jaar probeert onze dochter te leren fietsen.
Dus: duim allemaal mee. Onze gemeente is erg terughoudend met het verstrekken van dergelijke hulpmiddelen, dus we wachten het maar af.
Ik heb de verhalen van Purk en Roanne ook gelezen, dus misschien komt het bij ons ook goed!

Groet,
Karin

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
roanne

roanne

24-10-2008 om 15:00

Ik duim mee!

Succes, ik ben benieuwd!
Roanne

Hoe anders ...

kan het lopen in de gemeente amersfoort.
Ik was op het CIZ voor een aangepaste wandelwagen en kreeg gelijk een duofiets aangeboden. WIj gaan hem morgen passen (ws. Sunny Nindo). Hoop dat het bij jullie ook soepel gaat, al begrijp ik uit je berichtje dat je dat niet verwacht, jammer hoor.

Ik duim mee!

maar als ik je verhaal zo lees is het niet nodig Indicatiesteller staat er positief tegenover en ik neem aan begeleider van Bartimeus ook. Dit komt goed, volgens mij en anders dan gooien we er gewoon weer een bezwaarschrift er tegenaan en kan de zoon van Roanne precies vertellen hoe je je gedraagt tijdens een mondelinge toelichting van het bezwaar

Groetjes van Purk

Roanne - o.t.

ik ben je e-mailadres kwijt na een crash van de computer hier. Ben eigenlijk wel erg benieuwd of jullie de fiets nu al hebben. Verder wil ik graag nog je adres om het boek terug te sturen naar je.

Groetjes van Purk

roanne

roanne

29-10-2008 om 18:31

Purk (o.t..)

Ja, de fiets staat te pronken! Ik moet wel zeggen dat we geen keus hadden, er stond 1 model en er werd nauwelijks gepast. Toen we hem net hadden kregen we een brief dat het bedrijf dat hem geleverd heeft wegens wanprestatie niet meer mag leveren.. Afijn, we hebben nu een goede fiets en we zijn er erg blij mee!!!!!!
Ook heb ik al anderen kunnen adviseren, een prettige bijkomstigheid.
We zijn geïnterviewd voor het magazine van Sensis, krijg je dat ook? Het komt in het eerstvolgende nummer.

Enneh, computercrasch?? Hebben wij ook gehad, en ik heb jouw mailadres ook niet meer. Weet je m'n achternaam nog? zet er een 4 achter en dan apestaartje xs4all.nl

Groetjes! Roanne

roanne

roanne

12-11-2008 om 15:46

Hoe is het afgelopen

En? Hebben jullie al een berichtje gekregen?
Ik ben benieuwd, maar het zal wel positief zijn.
Groetjes, Roanne

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.