Zorgenkinderen Zorgenkinderen

Zorgenkinderen

Lees ook op

Effe lachen

We vroegen ons net af of het buiten nu zo hard waaide. Mijn man vertelde aan de kinderen dat de planten en struiken in de tuin erg heen en weer gingen. Onze zoon keek naar buiten en vroeg: Waar staan dan die autensia's? Ach ja, een zusje met autisme en hortensia's in de tuin. Is ook een lastige combinatie.

Groet,

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
toja

toja

05-12-2010 om 09:30

Kastanjet (o.t)

Zo'n uitspraak had mijn dochter gister ook. Of zei ook iets autismatisch deed ipv automatisch. Ook een broer met autisme... Toen ze het zei hoorde je haar gewoon denken, iets klopt hier niet. Autensia's vind ik ook mooi gevonden, hihi

Gaia*

Gaia*

05-12-2010 om 15:34

Atist

Ja heel leuk ha ha.
Zo geeft mijn zoon (adhd) aan dat hij een Atist is (zijn zus heeft diagnose autisme ooit gekregen ha). Hij gelooft niet in God dus is hij een 'atist'

Trouwens, toen kleine zusje 2,5 jaar was wist zij ook al goed te vertellen dat ze zich niet kon 'concentreren' toen manlief het gras stond te maaien en zij een kleurplaat wilde bewerken. In de toets in groep 1 wist ze helaas niet wat een afwasborstel was waardoor haar woordenschat toch wat achter liep ha ha ha ha ha.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.