Zorgenkinderen Zorgenkinderen

Zorgenkinderen

Lees ook op
Gonzo

Gonzo

17-11-2010 om 16:02

Gaat goed op school

Ik ben blij. Begin van de middag tienminutengesprek gehad en juf is heel tevreden. Rekenen en taal gaat gewoon hartstikke goed maar aspergerdochter maakt mooie vorderingen op samenwerken vindt juf. Ook laat ze zich wat minder afleiden (lees: ergeren aan anderen) dan in het begin van het schooljaar.
Ik ben blij! En dat wilde ik even delen
Groetjes,
Gonzo

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kobalt

Kobalt

17-11-2010 om 19:08

Mooi

Gonzo, wat fijn voor je (en voor je dochter)!

Gaia*

Gaia*

17-11-2010 om 21:48

Gonzo

Goed voor haar. En ook goed voor jou. Heerlijk om zo uit het 10minutengesprek te gaan he. Vasthouden hoor.

Leuk dat je het hier meldt.

Moek

Moek

17-11-2010 om 23:40

Hier ook

Prima rapport dankzij Ritalin! Ze konden hem nu eindelijk toetsen. Zo bleek dat hij in de tijd dat hij meer onder zijn bank lag dan eraan zat toch flink wat heeft opgestoken.

Fianna

Fianna

18-11-2010 om 09:52

Ja geweldig

Hier ook. Zoon had een uitstekend rapport en dat ondanks dat hij nog wel enorm afgeleid is en zijn werk niet afkrijgt. Wat ik nog het leukst vond waren de opmerkingen in het rapport: 'X' is een vrolijke flapuit en 'X'is altijd vrolijk.
Wat een verschil met vorig jaar, toen hij zo onzeker en timide was. Hij is duidelijk meer zichzelf en zelfverzekerder. Echt heerlijk!!!! Wat een opsteker.

dihanne

dihanne

18-11-2010 om 17:05

Super gonzo!

Ha, wat een mooi bericht.

Een opsteker voor jullie hele gezinnetje, lijkt me.

En wat je schrijft geeft ook aan dat haar zelfvertrouwen gegroeid is: beter samenwerken. En haar zelfbeeld stabieler: minder ergeren aan anderen.

Belangrijke stappen voorwaarts!

gefeliciteerd,
Dihanne

Gonzo

Gonzo

18-11-2010 om 17:06

Iedereen gefeliciteerd!

Fijn dat meer mensen mooie berichten hebben met hun kinderen. Ik ben er vandaag nog blij van Fijn voor de kinderen, maar het voelt voor mij ook fijn dat we de juiste dingen doen, haha.
Groetjes,
Gonzo

Asa Torell

Asa Torell

18-11-2010 om 21:20

Zohee wat fijn

al die goede berichten! Wat heerlijk voor jullie.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.