Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Zorgenkinderen Zorgenkinderen

Zorgenkinderen

Lees ook op

Gehoorbeschermer

Weten jullie waar je gehoorsbeschermers voor kinderen kunt kopen?
Mijn kind heeft erg veel last van geluid en overal les ik gebruik een koptelefoon/ gehoorsbeschermer. (balans, nva enz)
Maar waar kan ik die kopen?
En wie heeft er ervaring mee?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
marie

marie

25-02-2009 om 16:10

Audiciƫn / winkel met hoortoestellen

Hallo
Wat dacht je van een winkel waar ze hoortoestellen verkopen? (audiciƫn).
Daar weten ze ook alles van gehoorbescherming!
succes

T&T

T&T

25-02-2009 om 16:18

Bouwmarkt

Mijn man gebruikt op de bouw gehoorbescherming die heel ver te verstellen is... dus de beschermer van papa past onze dochter van 7 ook op de kleinste stand! Op school gebruikt ze een gewone koptelefoon.
groetjes Tess

mykje

mykje

25-02-2009 om 18:11 Topicstarter

Tess

De gewone koptelefoon (die met grote ronde) geeft toch nog teveel lawaai door.
Maar in de bouw, inderdaad daar heb ik nog niet aangedacht. Ik dacht dat die alleen voor volwassene waren.
Daar ga ik van de week achteraan. Bedankt.

Een hoortoestellenwinkel is hier niet in de buurt.
Helaas.

Heeft iemand ervaring met gehoorsbeschermers in de klas?

T&T

T&T

26-02-2009 om 10:50

Ervaring

Wij zijn begonnen met gehoorbescherming voor ons meiske omdat geluiden gewoon veel harder aankomen bij haar, ze heeft er echt last van. Eerst alleen als je ergens naartoe gaat waar je harde geluiden kunt verwachten, zo kan ze toch mee naar de bioscoop bijvoorbeeld, dat was anders echt onmogelijk!
In de tussentijd kan ze zichzelf wat beter "afschermen" en schrikt al minder van harde geluiden, toch blijft het vaak een probleem.
Wat ook heel vervelend is zijn achtergrondgeluiden waar ze last van heeft. Zo gebruikt ze nu in de klas steeds vaker de koptelefoon, ze mag die zelf pakken. Als er in een groepje samengewerkt moet worden vindt ze dat moeilijk, ze werkt liever alleen, maar dan zit ze nog naast het groepje, en die kinderen praten... vandaar de koptelefoon, dan kan ze rustig doorwerken. Een gewone koptelefoon is dan wel genoeg, want de kinderen mogen alleen zacht praten en overleggen met elkaar, maar zelfs dat is voor haar al teveel.
In de klas wordt dit overigens heel normaal gevonden, maar goed, ze zit dan ook op een cluster 4 school.
groetjes Tess

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.