Fruit&co
01-03-2011 om 10:29
Gezocht: kinderfysiotherapeut
Ik ben op zoek naar een goede kinderfysiotherapeute in Amsterdam maar via mijn huisarts kom ik niet veel verder. Wie weet er een? Dank je.

Pannelap
01-03-2011 om 10:54
Vragen?
Hoi,
Ik ken een hele goede, maar niet in Amsterdam. Aangezien ze verbonden is aan een ziekenhuis hier, kan ik wel even vragen of zij iemand in Asd kent?
groeten,
Pannelap

Fruit&co
01-03-2011 om 11:24
Pannelap
Wil je dat doen: graag. Met huisarts gesproken en die denkt richting sensorisch therapie. Ze weet alleen niemand in onze omgeving, wel in Amersfoort maar daar hebben we niets aan. Ze zou wel verder zoeken/informeren voor ons maar volgens mij heb ik meer aan deze forumleden!
Vanwege geschonden vertrouwen in het verleden zoeken wij iemand die als goed in het vak bekend staat. Steeds opnieuw kennis maken en dan afscheid nemen of in het achterhoofd de mogelijkheid open houden dat dit misschien niet de juiste persoon is, omdat iemand toch niet genoeg vakkennis heeft of ons moet verwijzen, is voor onze situatie moeilijk.
Het kan ook via de mail, ivm vertrouwelijkheid. Dan geef ik mijn mailadres.

Tango
01-03-2011 om 12:49
Ook niet in amsterdam
Maar ken er wel 1 in Alphen a/d Rijn. Niet zover als Amersfoort, maar ook niet om de hoek natuurlijk. Mocht je interesse hebben, dan hoor ik het wel.

jeltje
01-03-2011 om 13:01
Amsterdam
Mijn zoon gaat naar een kinderfysiotherapeut bij de Fysiotherapie praktijk op de van Breestraat in Amsterdam. Ik ben pas 2 keer geweest, maar wel tevreden.
j

Pannelap
01-03-2011 om 14:05
Ik vraag het vanmiddag
Hoi Fruit&co,
Prima, ik vraag het vanmiddag aan haar. Waarschijnlijk moet ze eerst even wat gegevens opduikelen en hoor ik eea morgen. Kun je me nog even laten weten over welke leeftijd het gaat? Dat blijkt ook nogal uit te maken (zij is bv gericht op kleine kinderen).
Als je me een mailadres geef, zal ik de informatie doormailen aan je (persoonlijke gegevens hier neerzetten lijkt me niet fijn voor betreffende fysio).
groeten,Pannelap

Elisa Gemani
01-03-2011 om 14:12
Kinderfysio
Ik hoor goede verhalen over de kinderfysiotherapie (incl. SI-therapie) van het Slotervaart http://www.fysiotherapieslotervaart.nl/pages/default.asp?articleid=62305:69431&token=111861425MdjLegSaLbjPa
En wellicht deze http://www.praktijkkinderfysiotherapie.nl/

Fruit&co
01-03-2011 om 14:28
Fijn al die reacties
@Pannelap: graag. Mijn mail is [email protected]
@Tango, als jij goede ervaringen hebt, zou ik graag willen bellen om goed op weg te raken. Maar misschien heeft zij/hij geen contacten in Amsterdam?
@Jeltje, bedankt, goed te weten. Ik hoor graag jullie verdere ervaringen. Geeft die van jullie ook sensorische therapie?
@Elisa: Heb jij ervaring met alle twee? De eerste doet nog al veel of is de praktijk nogal groot. Wat is jullie ervaring bij de tweede die je noemt?

Elisa Gemani
01-03-2011 om 14:31
Kinderfysio
Ik heb zelf geen ervaring met beide praktijken maar ik was ook rond aan het kijken voor een goede kinderSI-therapeut voor zoon en zodoende hoorde ik eea. Je kan het beste gewoon beide praktijken even bellen en info vragen. Of een vrijblijvende intake aangaan. Succes!

Pennelap
02-03-2011 om 09:56
Okee
Hi Fruit&co
Ik heb gistermiddag degene gesproken, zij gaat even zoeken en navragen en laat het me zsm weten.
Ik mail nog even privé met een paar vragen die ze had.
groeten,
Pannelap

Pannelap
03-03-2011 om 14:57
Mailen wordt morgen
hoi,
er liggen ergens wat draadjes los ofzo, want mailen lukt niet. Vanavond kijk ik er met man naar (zit nu op kantoor) en mail je morgen!
groeten,
Pannelap

Fruit&co
09-03-2011 om 19:31
Pannelap
Bedankt voor de mail. Binnenkort ga ik een keuze maken: ik heb nu in elk geval wat namen van jullie allemaal gekregen.. daar moet de onze toch bij zitten denk ik zo!