ano9
11-12-2008 om 21:51
Herlaarhof
wij gaan onze zoon aanmelden bij harlaarhof.heeft iemand daar ervaring mee? er zijn wat probleempjes thuis, zoals niet lekker in zijn vel zitten en faalangstig, onzeker, nerveus en woede en boosheid. ik hoor het graag. groetjes

kerstboompje
12-12-2008 om 00:04
Wij zijn daar nu in behandeling,ze zijn daar wel heel kundig hoor,dochter is daar getest en diagnose gesteld, ging allemaal vrij snel en de behandeling die ze daarna kreeg(krijgt) was vlot erna, fijne vind ik dat je nu alles onder 1 dak hebt, ook de medicatiecontrole is daar,

Kanne
15-12-2008 om 20:38
Wij zijn met een van onze dochters ook naar Herlaarhof gegaan. Ze zijn niet snel, maar kijken wel goed naar het kind.

Mar1
18-12-2008 om 20:31
Ano9
Wij willen ook onze zoon daar aanmelden, is jou iets bekend van de wachttijd daar?

ano9
20-12-2008 om 21:20
Mar1
ja de wachttijd is zeker een half jaar... ik heb gebeld, en ze zeiden dat het misschien wel te zwaar was voor onze zoon. nu terug naar onze huisarts om te overleggen of het wel echt noodzakelijk is om naar herlaarhof te gaan of misschien toch bij een particuliere instantie te gaan. ik weet het nu ook niet meer hoor. als de huisarts het toch door wil laten gaan bij herlaarhof kan dat wel, dan wordt hij daar op de wachtlijst gezet. we zijn nu ongeveer 4 maanden bezig met dit alles. je hebt geen keus, wachten en nog eens wachten. s6 ermee groetjes

Mar1
21-12-2008 om 08:57
Reactie
Ik heb gebeld 8-10 maanden zeiden ze, hier in de regio is het wel sneller, dus herlaarhof doe ik maar niet. Heb mijn zoon aangemeld voor het kindertherapeuticum in Zeist. Niet naast de deur, maar iedere week/maand is meegenomen voor onze zoon.
Jij ook succes!