Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
17-05-2009 om 16:53
Eigenlijk was het een intake voor een intake, om te kijken of zoon in aanmerking komt voor behandeling. We hadden een zeer vriendelijke, capabele dame die allerlei zaken vroeg. We moesten wel een instemmingsformulier tekenen omdat er anders niet behandeld ging worden. Ik heb toestemming voor info-overdracht verleend voor school en de huisarts tot september 2009. Verder hebben we standaard formulieren meegekregen voor mij, vader en school met allerlei vragen omtrent gedrag. In juli komt een intake met zoon erbij en dan krijgen we ook een case-manager, iemand anders dan deze dame. Ik geloof dat we twee keer moeten komen (allebei + zoon) en daarna volgen allerlei testen.
Aan de éne kant ben ik blij dat er iets gedaan gaat worden, aan de andere kant voelt het niet lekker dat zoon zo 'slecht' is dat een psychiater echt nodig is. Pff, dubbel allemaal hoor! Ik hou jullie op de hoogte!
Mamba