Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Zorgenkinderen Zorgenkinderen

Zorgenkinderen

Lees ook op

Hoe een zwangerschap ook kan gaan.

Hallo lieve ouders

Ik ben begonnen met blogs te schrijven over hoe een zwangerschap en alles wat er na komt ook kan gaan en waar iedere ouder bang voor is. (Naam verwijderd door Forumbeheer) heeft mij gevraagd of ik op hun site wil bloggen, dat ga ik vanaf nu ook doen. Voor mezelf ook fijn om het van me af te schrijven en het een plekje kunnen geven. Het gaat nu goed met Xavi en ik zit goed in mijn vel, daarom dat ik nu ook de ruimte heb om dit te kunnen doen.

Ik vind het belangrijk dat mensen niet denken dat alles vanzelfsprekend is. Je mag in je handjes klappen als je een gezond kind op de wereld zet. Mijn doel is dan ook om ouders die een moeilijke tijd hebben gehad te laten weten dat ze er niet alleen voor staan.

De link van mijn facebookpagina staat hier onder.
Mensen uitnodigen om lid te worden is lief♡
(Link verwijderd door forumbeheer)
Liefs Wendy

Barbara

Barbara

27-03-2018 om 17:21

Naieve Wendy

Ik denk dat jouw blog bedoeld is voor tienermeisjes. De ouders die hier schrijven hebben over het algemeen al wat meer meegemaakt en voor hetere vuren gestaan dan jouw zwangerschap.

Wendy_Xavi

Wendy_Xavi

27-03-2018 om 18:00 Topicstarter

Hetere vuren

Barbara,

Hetere vuren gestaan? Mijn verhaal gaat over mijn zwangerschap en wat daarna allemaal nog is gebeurd. Ik heb 2x afscheid moeten nemen van mijn kind, weet niet of dat onder de categorie "hetere vuren" valt.

Wendy_Xavi

Wendy_Xavi

27-03-2018 om 18:11 Topicstarter

Te snel met oordelen

Barbara gewoon niet zo snel oordelen. Als je voor 1 dag in mijn schoenen moest staan dan zou je wel anders piepen.
Dus wat heb je geleerd?

EERST NADENKEN VOORDAT JE EEN MENING DEELT!

Fijne avond!

Zeetakje

Zeetakje

27-03-2018 om 18:18

Volgens mij is het niet de bedoeling dat je hier eigen blogs promoot.

Wendy_Xavi

Wendy_Xavi

27-03-2018 om 18:26 Topicstarter

Ik het nergens staan dat het niet mag?

Zeetakje

Zeetakje

27-03-2018 om 18:30

Hier

Uit de regels en gebruiksaanwijzing van Ouders Online:

"10. Geen promotie van eigen blogs of vlogs - Het is niet toegestaan om eigen websites, weblogs, YouTube-kanalen (ook niet die van uw kinderen), etc. te promoten."

Wendy_Xavi

Wendy_Xavi

27-03-2018 om 18:31 Topicstarter

Drempel

Veel ouders vinden de drempel te hoog om iets te plaatsen als ze een zorgenkidlndje hebben.

Ik ben over die drempel heen gestapt en ben mijn verhaal gaan doen. Wat is daar zo erg aan? Misschien zijn hier ouders die er iets aan hebben. Misschien voelen ze zich begrepen?

Dit is mijn verhaal die ik graag wil delen. Is dat zo erg?

Zeetakje

Zeetakje

27-03-2018 om 18:33

Regels zijn regels

Zie titel

vlinder72

vlinder72

27-03-2018 om 18:35

Wendy

Daar is ook niks mis mee. Plaats je bericht dan ook hier. Als ik hier kom dan lees ik de draadjes, ik hou ze bij en soms reageer ik. Blogs op Facebook lees ik niet. Alleen berichten van mensen die ik ken of die ik via via ken. Ik word ook geen lid van je groep om je bericht te lezen. Dat wil niet zeggen dat ik geen interesse in je heb maar ik word geen lid van dat soort groepen.

Wendy_Xavi

Wendy_Xavi

27-03-2018 om 18:49 Topicstarter

Reactie

Hallo vlinder72

Zoals jij het verwoord, daar kan ik wat mee. Maar om naïef te worden genoemd in mijn bericht terwijl je me niet kent vind ik gewoon niet oke.

Tango

Tango

27-03-2018 om 22:52

Of het nou mag of niet

Daar ga ik geen mening over geven. De reactie van Barbara vind ik wel echt heel akelig. Ik heb even op de site van Wendy gekeken en ze schrijft over haar zoontje dat geboren is met een waterhoofd. Vind ik niet zomaar iets voor tienermeisjes.
Wendy, ik wil jou sterkte wensen met je zoontje! En met het schrijven van je blogs. Ik geloof zeker dat andere ouders hier iets aan kunnen hebben.

Wendy_Xavi

Wendy_Xavi

28-03-2018 om 00:41 Topicstarter

Tango

Bedankt voor je lieve reactie!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.