Zorgenkinderen Zorgenkinderen

Zorgenkinderen

Lees ook op
Choco La

Choco La

30-06-2010 om 16:35

Hoe komt zoon laatste 2 dagen door?

Mijn zoon met ppd-nos en adhd trekt het niet meer op school. Alle structuur is weg! Al zeker een week is hij volledig overstuur en boos. De klas is hem zat en reageert te veel op zoon. Waardoor zoon nog meer flipt. Hij moet nog 2 dagen naar school incl. overblijven, maar het is teveel voor hem (en voor de juf en de klas dus eigenlijk ook). Hem thuis houden is geen optie, want ik moet nog 2 dagen werken en vader ook....juist omdat die vakantie er aan zit te komen en ik daarna 6 weken vrij ben. Hij heeft al een puzzelboekje mee genomen om zichzelf bezig te houden. Hij probeert al steeds om een rustige plek te vinden, maar die zijn er niet (musical, schoonmaak en noem maar op). Wat kunnen we doen om het nou net niet op het laatste moment te laten escaleren? Hij was vandaag ook al boos weggelopen tijdens de pauze.......
Ik baal ook, want het ging eigenlijk zo goed dit jaar.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Buiten

Hè bah wat vervelend voor je zoon! Kan hij anders niet een rustig plekje buiten (in de schaduw) zoeken en daar even een boekje lezen oid? Of anders de lerarenkamer?

Heirthe

Heirthe

30-06-2010 om 22:32

Hier ook

En ik laat zoon lekker thuis, heb hem ziek gemeld. Heb zelf geen zin in dat gedoe en gestress hoor. HIer hadden ze deze week project week en zoonlief helemaal over de rooie, kreeg zijn opdrachten maar niet klaar en ik wist het op het laatst ook niet meer. Nu is er weer rust en op dit soort momenten ben ik blij dat ik niet werk..

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.