Zorgenkinderen Zorgenkinderen

Zorgenkinderen

Lees ook op
dijota

dijota

23-04-2009 om 01:38

Hoe vinden jullie een pgb-er

Hoe komen jullie aan een PGB-er welke past bij je kind.
In het verleden had ik mijn vriendin als PGB-er, omdat mijn dochter niet meer op dezelfde school zit als haar zoon hebben we dit moeten afsluiten.
Ik ben met mijn dochter naar G-Kidsclubs gegaan ed, maar zou best iemand willen vinden welke met haar wat uurtjes doorbrengt en dus dingen samen met haar doet.
Mijn dochter is 11 jaar.
Iemand tips?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
*Twinkel*

*Twinkel*

23-04-2009 om 12:45

Zorgmatch

Ik heb mijn hulp via Zorgmatch.org gevonden. Gewoon een advertentie gezet, maar je kunt er ook door advertenties zoeken.

Via per saldo

daar kan je ook en advertentie zetten of advertenties doorlezen.
Je moet wel lid zijn van per saldo.

Ik heb mijn hulp ook zo gevonden.

succes

dijota

dijota

24-04-2009 om 00:00

Advertentie

hoi,
bedankt voor jullie reactie.
Ik ben lid van per saldo en zal daar en bij zorgmatch kijken.

Mari

Mari

24-04-2009 om 23:27

Dezelfde vraag

maar toch maar meer ingewikkelder.
BJZ heeft voor zoon met spoed een PGB aangevraagd, die was binnen 2 dagen rond (ja, zo snel kan het dus wel!!) Hij heeft een klasse 3 indicatie gekregen, zelfs 1 klasse meer dan gevraagd!!!! Maar dat moet ik nu zelf zien in te vullen. Ik weet wel wat ik wil, maar niet waar ik het moet vinden. Want eigenlijk zoek ik de zorg die ongeveer via FF zou geleverd worden. Een heel deskundig iemand die hier de boel even kan overnemen. Alle adviezen snap ik wel, maar ik ben te overbelast en moe om daar wat mee te kunnen doen.
Veel van de advertenties die ik op de gebruikelijke sites zie, zijn van studenten of pas afgestudeerd of zonder een echt degelijke opleiding. En dat zoek ik niet.
Wie weet waar ik verder kan zoeken?

Bia

Bia

01-05-2009 om 23:54

Zoekpgbzorg.nl

Een heel netwerk van zorgvragers en -aanbieders. Daar heb ik voor mijn kinderen inmiddels al 3 keer iemand gevonden waarmee het prima klikt.

Bia

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.