Philou
27-08-2010 om 10:38
Ipv veterstrikken en toch veterschoenen dragen
http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/krulveters/article407384.jpg

Elisa Gemani
28-08-2010 om 23:57
U-lace
Oohh, die U-laces zijn te gek! Die zou ik heel graag willen kopen voor zoonlief (hij is 9,5 maar veters strikken is en blijft een ramp. Lijkt me ook heel handig voor in zijn voetbalschoenen. Heb de link bij mijn Favorieten gezet, bedankt!

Philou
30-08-2010 om 21:59
Ook leuk!
Bracks: ook leuk (en hip). Ik heb net van die veters besteld voor ik deze had gezien. Nu hebben we 1 veterschoen in huis. Kinderen willen nu opeens het liefste veterschoenen, lol.

Petra vanB
31-08-2010 om 13:00
Te kort!
Die eerste link heb ik veters van besteld maar ze zijn te kort voor de maat 42 schoenen van zoon lief. Ik heb er geen 'extra' lange veters kunnen vinden.
Die ULaces zien er geweldig uit, €6 per pakje van 18 stuks excl verzendkosten. Ga ik gelijk bestellen, hopelijk blijven ze ook gewoon zitten als alleen de schoen aan- en uitgetrokken wordt zonder dat ze er steeds uitgehaald hoeven te worden.
Super bedankt voor deze tips!
Petra

purk
31-08-2010 om 14:55
Petra
ja, hoor die blijven prima zitten. Mijn zoon heeft ze in zijn Nike-schoenen. Ze zijn helemaal cool, vriendjes vragen waar ze te krijgen zijn. Ze zitten er nu al een paar maanden in, nog nooit opnieuw erin gezet. Ik vond het erin prutsen nog wel even een werkje, maar goed. Ze gaan er nu ook niet uit en dat is hartstikke fijn. Toch stoere veterschoenen die hij zelf aan en uit kan doen.
groetjes van Purk

Andrea
31-08-2010 om 15:24
Strik maken
Maar moeten ze dan niet zelf de strik kunnen maken?
en zitten ze echt strak genoeg?

zomaar een naam
31-08-2010 om 18:05
Welke zijn het handigst
Zoiets zou voor mijn dochter van 9 ook heel erg handig zijn.
Weet iemand welke het fijnst zijn. Ze heeft schoenmaat 36

purk
31-08-2010 om 18:19
U-lace
geen idee welke het fijnst zijn, maar hier zijn we echt enthousiast over de U-lace. Volgens mij zitten ze prima. Niet te strak en niet te los. Zoon heeft volgens mij 'normale' voeten. Niet smal en ook niet breed.
groetjes van Purk

purk
31-08-2010 om 21:23
Vragen
ik zal het hem morgen eens vragen. Ik weet wel dat hij deze week elke pauze op school heeft meegevoetbald. Iets wat onze zoon normaliter niet doet. Ik heb hem niet over zijn schoenen gehoord. Je hoort morgen van me.
groetjes van Purk

Philou
01-09-2010 om 09:24
Deze wel
Zoon vindt de schoenen veel lekkerder zitten, lekker strak. Hij loopt en rent er beter (en zelfverzekerder) mee dan zonder maar ik weet niet of je vraag nu gaat om de veters die wij hier hebben.

purk
01-09-2010 om 11:07
Pelle
vanochtend aan zoon gevraagd. Hij vindt de schoenen strak genoeg zitten. Ze zwabberen niet om zijn voet. "Als ik de bal krijg met voetbal, dan kan ik goed schoppen en mijn schoen vliegt niet uit ofzo": aldus oudste zoon.
Ik heb nog even gevoeld. Het bovenste elastiek zit misschien iets losser, dan toen ik ze er net in geprutst heb, maar eigenlijk verwaarloosbaar.
Nog even voor de duidelijkheid...zoonlief heeft U-lace in zijn schoenen.
groetjes van Purk

zomaar een naam
04-09-2010 om 15:18
Blije dochter
Bedankt voor de tip. Vanmorgen met mijn dochter een paar echte Nikes wezen kopen. Vervolgens hebben we bij coach een doosje van die U-laces gevonden.
Mijn dochter is nog nooit zo blij met een paar schoenen geweest ze is echt supertrots met haar nieuwe Nikes.
Ook namens mijn dochter bedankt voor deze supertip!!

purk
04-09-2010 om 17:23
Zomaar een naam!
geweldig! Ik voel weer helemaal dat geluk dat ik voelde toen ik mijn zoon trots met zijn nikes en U-laces zag rondstappen. Heerlijk toch dat iemand die dingen heeft uitgevonden.
Heeft ze leuke kleurtjes gekozen? Mijn zoon krijgt nu zelfs reacties van klasgenoten en buurkinderen dat ze die veters ook willen....kan je nagaan.
Geniet er van, jij en je dochter!
groetjes van Purk

zomaar een naam
04-09-2010 om 21:43
Purk
Ze hadden niet zo heel veel kleuren maar gelukkig wel precies de kleuren die ze wilde.
En ze was vooral blij dat ze de U laces nu gelijk heeft en niet op internet hoeft te wachten.
Ze kan niet wachten tot ze ze aan kan naar school.

Gertrudis
04-09-2010 om 21:54
Op wacht
Hallo
Wij bestelden via internet dus zitten we op wacht maar ook dochter is superblij met de tip. Geen gevloek meer om veterschoenen aan of uit te doen hoop ik. Ze hield het sober met zwarte en witte. 't Is dan ook een gothicje in de dop.
Tnx!

Moek
08-09-2010 om 16:50
Geweldige site toch!
Ik ga ze meteen bestellen. Zoon mag nu zijn lievelingsschoenen nooit aan als ze gym hebben omdat hij niet zelf kan strikken. Hij zal dolblij zijn!

Gertrudis
10-09-2010 om 21:46
En ook hier
zijn ze een groot succes. Dochter is er superblij mee en het scheelt een hoop gevloek 's ochtends.

jons
11-09-2010 om 23:14
Budget idee
omdat wij zulke veters niet kunnen betalen heb ik 2 andere ideeen voor onze zoon.
de simpelste is dik, stevig elastiek veteren en strikken (niet té strak) en zoon hoeft niet meer te doen dan de schoen wat opentrekken om erin te komen.
idee 2: gewone veters en haal van een oude jas of trui wat van die veterstoppers af. Inveteren en de uiteindes door de stopper halen. Kind kan de stopper losser of vaster schuiven al naar gelang de behoefte.
Scheelt een hoop geld!
Jons

jons
12-09-2010 om 20:52
Pelle
Of hij het kan is al een vraag, maar de kwestie is voorla dat hij het gewoon echt niet doet! Met veters kan het 2 kanten opgaan, of hij doet de schoenen gewoon niet aan, of hij molt ze door ze open te trekken zonder de veters te veranderen...
Wel bedankt voor het meedenken, onze dochter heeft wel op die manier leren strikken
Jons