Zorgenkinderen Zorgenkinderen

Zorgenkinderen

Lees ook op
fladderbeestje

fladderbeestje

15-03-2010 om 11:57

Je hebt van die dagen...

Even van me afzeuren...

Jongste moest vandaag naar ziekenhuis voor controle. Het gaat niet zo lekker met hem. Ik zou eerst alleen naar het ziekenhuis gaan met een gesprek, maar dit weekend vertelde jongste dat hij meer klachten heeft, dus besloot ik hem mee te nemen.
Vanmorgen niet goed opgestaan. Knetterende hoofdpijn, ik voel me niet lekker, heb het een beetje benauwd... Kortom: de bekende uiting van stress bij mij. Het zij zo, we moeten toch dóór. Om half 9 bel ik school om door te geven dat hij later komt. Half 10 (ik zit al in de wachtkamer) gaat de telefoon: school. Waar jongste was? Ik heb geprobeerd vriendelijk te blijven. Lukte nog redelijk. Pfff, school en communicatie, dat is een onmogelijke combinatie...
TIjdens het onderzoek wordt besloten bloed af te nemen. Na een uur wachten zijn we aan de beurt. Er waren 2 potige dames nodig om jongste in de houtgreep te nemen.
In de auto, op weg naar school, vertelt jongste dat zijn tas nog thuis ligt. Grrrtvrrr... Omrijden dus.
Thuis ligt geen tas. We denken na en weten niet meer of hij de tas mee naar het ziekenhuis heeft genomen.
Ziekenhuis gebeld. Ze zouden kijken en terugbellen. Ik wacht nog steeds. En kijk of ik nog ergens kleingeld heb voor de parkeermeter (nee, dus). Zoon is inmiddels hartstikke hyper van de stress en zo zal ik school maar bellen dat "een uurtje later" is veranderd in "geen idee hoe laat hij komt". NB hij MOET die tas meenemen naar school...
En ondertussen snák ik naar een uurtje slaap om te kijken of mijn hoofdpijn wat minder kan worden.
Sorry voor mijn gezeik, maar vooral op dit soort momenten voel ik me zo eenzaam...

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Geeft niks

Als het maar oplucht.. School belde mij net ook al waar mijn dochter is. Ik zei dat ze naar school gefiets was, maar nee hoor ze is er niet. Ik haar bellen op mobiel zat ze in de aula..... Tja als afdelingleider natuurlijk ook niet eerst ff checken....Ze was op school geweest en toen weer met iemand naar station om wat te roken te kopen...

Nou ja...nu moet ze dus nablijven maar heb wel gezegt dat zij op tijd bij tandarts moet zijn. Zeikt die afdelingleider ook nog ff dat zij langzaam afzakt. Kon mij nog net inhouden, ze heeft 1x gespijbeld en is 1x te laat en dan is ze aan het afzakken. School is ook aan het afzakken, want de taken die hun hadden via het rugzakje, hebben ze al tijden niet uitgevoerd, maar wel van een puber verwachten.
Hele weekend migraine gehad en dacht dat ik nu ff bij kan komen, maar met die school kan ik dat wel weer vergeten.Zij was te laat en werd weg gestuurd om een briefje bij concierge te halen, tja daar maakt zij dus misbruik van......En de leraar zegt dat hij haar nog niet gezien heeft, hoe kan hij hara dan weg sturen?
Wij hebben elke week van die dagen.
Heb je de tas al gevonden? Zo ja kind weg brengen en snel op bed.....TokoTholin op je voorhoofd en je nek smeren en relax.....

Fladder

{{{{{{{fladder}}}}}}}
Ik hoop dat je dit pas later leest omdat je slaap inhaalt.

Aah fladder

*knuffel*

Monday

Het is bij jou dus echt "Monday, bloody Monday...."
Sterkte, vooral met je hoofdpijn. Wat kan de dag dan lang duren.

Bastet

Bastet

15-03-2010 om 16:27

Fladder

Ja,dat is ook zwaar,gewoon door moeten met zo'n hoofd.Ik houd me dan altijd voor dat ik veel mensen ken van mijn leeftijd met zeer ernstige kwalen en/of ellende,en bij mij is het alleen dat hoofd een paar keer per maand.dat relativeert..Sterkte!
Bastet

Rianne Anders

Rianne Anders

16-03-2010 om 10:01

Ja, ik heb ook wel eens zoeen dag

hoi,

ja inderdaad, er zijn zo van die dagen....

moeders zijn wondere wezens en kalmte kan hun redden, maar ze hebben ook grenzen en zitten vaak aan hun taks, gaan toch maar door en door...

vandaag had ik ook moeilijke dag, zoon had besloten dat mamma mee moest op weg naar dagverblijf en nieuwe pop moest mee.

mamma moest eigenlijk om negen uur op kursus zijn waar ze voor haar eigen ontwikkeling heengaat, dus geen kursus vandaag, eigenlijk kun je niets plannen, maak ik eenmaal een verandering dan kan dat lang zo blijven voor zoon want alles moet dan precies zo.
dagverblijf heeft mij ook regelmatig gebelt terwijl ik een sms stuurde, zijn meer bezig met hun eigen plan dan dat ze begrip kunnen tonen.

ik haal maar weer eens diep adem en denk aan de golven van de zee en de lente die komt, onthou de goede dingen en kop op.

groetjes

mirreke

mirreke

16-03-2010 om 11:27

Haha fladder

Wat een gedoe hè. Ik denk aan je
PS, ik word altijd heel vrolijk van zo'n zonnige bak narcisjes... én de muziek knalhard op, dat helpt ook!

Guinevere

Guinevere

16-03-2010 om 13:10

Hier ook hoor

Ach Fladder, 't is misschien een schrale troost maar hier heb ik ook van die drama-dagen. Met als dieptepunt afgelopen dinsdag, toen ik vanwege alle bij elkaar opgetelde stress mijn schouder voorlopig verprutste (zie gezondheid). Ik moet zeggen dat het in stressvolle tijden niet zo fijn is als je "zorgenkind" niet meewerkt op wat voor een manier dan ook. Dat kun je er dan nét even niet bijhebben.
Ik ben spontaan in janken uitgebarsten toen zoonlief me vertelde dat ik toch wel een heel vervelende moeder kon zijn. Dat alles terwijl ik verrekkend van de pijn, met bleek gezicht van het slaapgebrek en de werkstress, probeerde hem op tijd op school te krijgen.
Sindsdien gedraagt hij zich natuurlijk weer als een voorbeeldkind. Dus ook bij jou: de weg gaat nu weer bergop!

Tokotholin

Dat is een soort pepermuntolie dat kun je op je slapen smeren of op je vingertoppen en dan op je hoofdhuid masseren of in je nek. Als ik verkouden ben stoom ik ermee en smeer een beetje onder mijn neus. Voelt lekker koel aan en helpt mij tijdens de migraine.

Off day en dan in het ergste formaat

Ook hier een off day. Soms is het leven leuk en soms ook helemaal niet!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.