Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Zorgenkinderen Zorgenkinderen

Zorgenkinderen

Lees ook op

Je wordt door niemand begrepen

Hello,

Ik ben een alleenstaande moeder met 2 kinderen in huis me jongste zoon gaat naar een mkd school zijn diagnose krijgt hij binnenkort.
Hij heeft een eigen wereldje in principe wordt wel snel boos,verlegen bij andere,angstig,je kan geen onverwacte dingen doen eigenlijk elke dag moet het zelfde zijn anders slaat hij door.
De buiten wereld begrijpt het niet?als je al zegt ik heb een kind die gaat naar de mkd houden ze afstand van je.voor mij is het heel moeilijk want ik ben verhuist in zuidholland in een klein dorpje hiervoor woonde ik in limburg en door de gedrag van mijn zoon heb ik niet eens vrienden hier ik ben anderhalf jaar geleden hier gekomen.
op de mkd denken ze dat hij ook iets met authisme heeft 12 maart hoor ik meer ik sta er gewoon alleen voor maar het is mijn kind en hij doet niemand kwijt hij heeft gewoon een handicap,en daarnaast heb ik nog een dochter van 15 waar ze heel erg aan het puberen is maar wel goed op school gaat .
Mijn zoon heeft gewoon veel zorg nodig en daar kan hij niks aan doen

groetjes manol

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Voel met je mee

Zonder verder er op in te gaan maar ook wij hebben een zoontje van bijna vier met zijn eigen moeilijkheden die soms erg vreemd zijn en ook wij ervaren totaal onbegrip van onze familie en vrienden, worden gek van de "tips" die we opgedrongen krijgen en verder wordt de weg die we ingeslagen hebben naar Bureau Jeugdzorg die nu een therapeut voor hem aan het zoeken zijn dood gezwegen en afgewezen. Sterkte meid !!!!

Guinevere

Guinevere

25-01-2009 om 20:32

Nicknaam?

Was het je bedoeling om onder je eigen naam te posten? Mail anders even naar forumbeheer!
Echt vervelend voor jullie dat jullie zo weinig herkenning krijgen in je omgeving. Hoe zit dat met andere ouders van het MKD, heb je daar wel goed contact mee? Het is echt reuze belangrijk om "lotgenoten" te spreken, zeker als je alleen bent (lijkt mij). Hier posten kan ook al reuze helpen. Ik vind ook weinig begrip in mijn omgeving voor mijn 6-jarige ADHD-zoon, alleen meer in de zin dat mensen het vaak niet aan hem zien. Dus hoe kómen we er dan toch op dat ie ADHD heeft, het is vast een modegril!
Hoe oud is je zoontje? Gaat het verder wel goed met hem, als alles zijn dagelijkse gangetje gaat?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.