Zorgenkinderen Zorgenkinderen

Zorgenkinderen

Lees ook op
anna van noniemen

anna van noniemen

16-02-2012 om 13:04

Leuke dingen draadje

Laatst was Jons hier een draadje gestart met toch ook de grappige kant van autisme. Gister ook weer zo'n geval, zoon 2, nu officieel PDD-nos/ADHD, moet nieuwe schoenen. Dus ik ga even naar de schoenenzaak, 40% korting, dus altijd leuk. Ik zeg onderweg, nou, dan gaan we even naar die en die zaak, kijken of er nog wat voor je bij zit. Waarop zoon zegt, wat zit er dan bij? Waarop ik weer denk, sjips, ja....Hij dacht dus echt, schoenen kopen, en daar zit dan nog een kadootje ofzo bij hahahahahaha

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Evanlyn

Evanlyn

16-02-2012 om 14:11

Zoon kan gelijk hebben...

In Engeland bestaat een merk waarbij de zool hol is en een autootje, dan wel een poppetje bevat. Driemaal raden welk kado in de jongens- en welke in de meisjesschoenen zit.

En in de Geox winkel krijg je er soms iets fluttigs bij (mag ook wel voor die prijs).

K. Dootje

K. Dootje

16-02-2012 om 14:30

God

Zoon (ASS) zit erg in met de dood en daar hebben we uitgebreide gesprekken over in bed. Ik ben niet praktiserend gelovig (eerder algemeen in een God die overal is) maar zijn verdriet is zo groot dat ik sprak over de hemel en God en dat die hij hem vast binnenlaat in de hemel als het zover is. Ik grapte dat hij dan aan de deur van de hemel moest aanbellen. Dat kwam niet helemaal juist over en één van zijn conclusies was: als ik dood ben moet jij God bellen en die maakt me terug levend.

Er volgen binnenkort meer gesprekken, dat is duidelijk.

Quin van der Veer

Quin van der Veer

16-02-2012 om 16:36

Ook leuk, maar vooral lief

Op 14 februari besprak ik het verschijnsel Valentijnsdag met zoon (9). "Dan stuur je een kaartje of je geeft een kadootje aan iemand die je lief vindt". Zoon verdween enige tijd. Toen hij terug kwam bleek hij voor ons allebei een lente-bloemstukje gehaald te hebben, bij de plaatselijke supermarkt. Voor mij in de vorm van een hartje en voor papa een stoerdere.
(Ik snap dus werkelijk niet hoe ze bedenken dat PDD-NOS automatisch een gebrek aan inlevingsvermogen etc. inhoudt.)

Evanlyn

Evanlyn

16-02-2012 om 23:59

Jij bent de liefste mama van de wereld...

...zucht, kus, knuffel. Kennelijk was hij bang hiermee andere mama's tekort te doen, want hij liet er haastig op volgen: maar andere mama's doen ook wel hun best, hoor.

Haha evanlyn!

"maar andere mama's doen ook wel hun best, hoor."

Wil je mijn dank overbrengen aan je zoon voor zijn erkenning voor mijn inspanningen! :0)

skik

Evanlyn

Evanlyn

17-02-2012 om 13:24

Ja hoor,

en ga zo door, want heel misschien bereik je dan ooit mijn oneindig hoge niveau van liefheid

Conference

Conference

17-02-2012 om 14:04

Gekocht of gekregen?

In het kader van Valentijnsdag gaf mijn zoon aan dat hij verliefd is... op zijn nieuwe tv, die hij van mij gekregen heeft. Als ik hem corrigeer dat hij geen tv van mij heeft gekregen, maar dat hij die zelf heeft gekocht van zijn gespaarde geld, zegt hij: "ik gaf hem toch aan jou in de winkel (om hem te dragen) en toen gaf jij hem thuis weer aan mij, dus dan heb ik hem toch van jou gekregen?"
Tja daar kon ik dus niets tegenin brengen.

PotableRam80

PotableRam80

19-02-2012 om 19:03

Wat een

Verschrikkelijke lieve kindjes in dit draadje. Krijg er kippenvel van!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

caton

caton

19-02-2012 om 20:37

Conference (ot)

doet me denken aan mijn jongste broer (Down-syndroom): ik ging altijd met hem een weekje op vakantie in een warm land en het leukste vond hij op een terrasje zitten. Ik trakteer! zei hij dan altijd, meteen gevolgd door: mag ik even je portemonnee?
Toen ik trouwde ging hij met me naar een juwelier en kreeg ik van hem een hele mooie ketting. Duur ook. Hij betaalde, dus zo trots als een pauw rekende hij af. Toen ik hem later vroeg of hij meeging om voor de laatste keer mijn trouwjurk te passen, begon hij te zuchten. Op mijn vraag of hij dat lastig vond zei hij: als ik weer meega, moet ik zeker ook je trouwjurk nog betalen. Mijn knip is nu echt wel leeg!

anna van noniemen

anna van noniemen

20-02-2012 om 08:25

Wat een heerlijke en aandoenlijke

kinderen hebben wij toch allemaal! Overigens schijn ik al de liefste moeder van de wereld te zijn, dus jeetje....

Ga vooral zo door dames, dit soort dingen doen me altijd weer zo goed! jullie ook?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.