Zorgenkinderen Zorgenkinderen

Zorgenkinderen

Lees ook op
koentje

koentje

18-12-2009 om 09:21

Mantelzorgcompliment...

Wie heeft er ook een mantelzorg compliment gehad? Wij vorige keer wel, maar nu afgelopen keer heb ik er niets over gehad. Van wie of wat komt dat ook al weer en waarvan is afhankelijk of je dat krijgt?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
an mien

an mien

18-12-2009 om 09:37

Z.o. brabant?

Ik weer er weinig van af maar ik heb wel gehoord dat de mensen die er wel recht op hebben maar in z.o. brabant wonen het niet krijgen omdat de instantie die het uideeld?? het met deze regeling niet eens is.

Groetjes
An mien

koentje

koentje

18-12-2009 om 09:41

Nou...

nee, wij zitten in N.H.
Kwam het niet van de sociale verzekeringsbank?
Waar de kinderbijslag en TOG vandaan komen?
Wie weet het?

ishtar

ishtar

18-12-2009 om 11:03

Mijn schoonzus

kreeg het wel, via de pgb geloof ik.
Midden Nederland

Woon in z.o. brabant

en heb het 2 jaar geleden een keer gehad en in de brief stond dat ik het ieder jaar zou krijgen, maar nooit meer iets gekregen.
krulleke

Geldwolf

Geldwolf

24-12-2009 om 20:25

Verscherpte regels

Wat ik gebrepen heb is dat de regels verscherpt zijn.

Er moet nu een indicatie zijn die minimaal 353 dagen geldig is (dus 1 jaar + 1 dag). Anders geen recht op mantelzorgcompliment geven. De indicatie voor mijn zoons pgb is 352 dagen. Het SVB zei tegen mij dat ze daar al veel telefoontjes over gehad hebben en contact op moesten nemen met de minister. Jammer dat ik net zn nummer kwijt ben!!

Ik vind het toch vreemd dat er in de voorgaande jaren een heleboel mantelzorgcomplimenten in de staatskas zijn verdwenen en dat er toen juist 'reclame' moest wordt gemaakt om vooral de complimenten 'niet te laten liggen'. Moeten ze vooral de regels aanscherpen ja. Of ben ik nou te negatief? Enne over dat je over een extraatje niet mag zeuren ben ik het niet mee eens hoor.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.