Zorgenkinderen Zorgenkinderen

Zorgenkinderen

Lees ook op

Meisjes met adhd of add

Ik zou graag in contact komen met andere ouders die een dochter hebben met add of adhd. Mijn dochter is 12.


S.ndra

S.ndra

01-05-2024 om 09:58 Topicstarter

Dat soort dingen kun je regelen met schermtijd als je wilt. Dat zit vaak al op de mobiel of je kunt een app daarvoor downloaden. Je kunt ook een mp3-speler gebruiken, daar kun je niet mee communiceren. Het kan ook een smoes zijn om de mobiel bij zich te houden.

Maar voor mijn dochter zou ik niet kiezen voor geluiden afspelen met wat voor apparatuur dan ook, want alles is een volgende aanleiding om bezig te blijven. De speaker ligt op de verkeerde plek, het geluid is te hard/zacht, de liedjes zijn niet goed, het werkt niet zoals zij graag wil, de liedjes blijven in haar hoofd zitten en ze kan daardoor niet slapen etc etc.


Die melatoninebepaling heb ik nog nooit van gehoord bij de behandelaar. Onze kinderarts zei dat we het gewoon bij de drogist moesten kopen. Bij mijn dochter helpt het wel, ze slaapt beter met dan zonder, maar eraan denken om het op tijd in te nemen als ze nog huiswerk zit te doen wil nog wel eens lastig zijn. En het is ook niet zaligmakend bij ons, het verbetert het slapen wel iets, maar niet heel veel.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.