Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
22-03-2010 om 21:10
Hallo allemaal,
Ik ben pas nieuw hier. Ik wil graag met ouders contact komen , die hebben ook mee gemaakt heb met hersenvliesonteking.
Ik heb zoontje van bijna 4 jaar, hij heeft toen 5 maande oud was hersenvliesonsteking gehaad door koortsslip dus herpesvirus.
Hij heeft achterstand van 3 jaar nu. En hij heeft elke dag epilepsie aanvalletjes geen een medicatie helpt.
Ik hoop snel contact kan komen met andere ouders.
Groetjes,
Derya
22-03-2010 om 21:41
Derya
ik heb helaas geen tips voor je, maar ik begrijp wel dat het heel moeilijk moet zijn voor jullie....ik hoop dat er mensen zijn die je kunnen helpen....
22-03-2010 om 22:03
Dank je wel
Hoi anna dank je wel het is wel moeilijk maar jah gelukkig heb ik echt vrolijke mannetje en vergeet je als.
23-03-2010 om 22:20
Forum
Er is een forum voor kinderen met moeilijk instelbare epilepsie. Dit is een besloten forum, maar je kan proeflid worden. Hier zijn zo'n 150 ouderparen die in hetzelfde schuitje zitten. (waaronder ook waarvan ik weet iig 1 kind met epilepsie na meningitis).
Je kunt het vinden op www.sos-mies.nl.
(je raadt het al, ik ben ook lid)
26-03-2010 om 21:16
Dank je wel
Dank je wel mamarijke nu ga ik probereen of ik kan aanmelden.
Groetjes
Derya