Zorgenkinderen Zorgenkinderen

Zorgenkinderen

Lees ook op
anna van noniemen

anna van noniemen

23-06-2009 om 17:02

Mijn lieve slimme adhd-ertje :-)

Daarnet de juf even aan de telefoon gehad. We zouden eigenlijk het IHP gesprek vanavond doen, maar komt erg ongelukkig uit. Maar goed, er zijn niet veel bijzonderheden, het gaat eigenlijk uitzonderlijk goed....alleen....1 probleem....ze weten niet wat ze hem nog moeten gaan leren )) Hij gaat zo hard en snel, en wat ik dus al verwacht had, dat betekent dus eigenlijk na volgend jaar, middelbaar onderwijs....alleeen....en dat is wel zo, hij is nog erg jong....nog los van zijn geringe lengte, ook in houding is hij nog echt een jong kind....Dus tja....Wat moeten ze doen....Ze gaan er flink over om de tafel zitten ook met de ortho en sowieso een goed programma samenstellen, ook voor een ander kind in die klas, net zo slim als zoon.....Maar je moederhart stroomt wel weer over hoor, als je zoiets te horen krijgt!!! Van TROTS!!!!!

(p.s. daarmee heeft hij dus zoals verwacht het extra kleuterjaar ingehaald.....)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
*Twinkel*

*Twinkel*

23-06-2009 om 17:10

Ook trots!

Op mijn kleine neef! Wat een kanjer he?!

*Twinkel*

*Twinkel*

23-06-2009 om 17:19

Ow ja!

Laat hem wel even wat slimpies deze kant op sturen ))

Guinevere

Guinevere

23-06-2009 om 22:36

Soooooo

Sooooo, da's inderdaad een opsteker van jewelste! Ik neem aan dat hij zelf ook enige decimeters is gegroeid, van trots?
Ik ben ook trots, want mijn eigen ADHD-er die toch beslist een jaar langer moest kleuteren, vond de school dan, gaat gewoon keurig van groep 3 naar groep 4. Ha! Lange neus naar de juf van groep 2!

anna van noniemen

anna van noniemen

23-06-2009 om 23:00

Heerlijk he?

Ja, soms heb ik ook wel de neiging om nog eens bij de oude school langs te gaan, maar ik weet nu al wat ze gaan zeggen: maar dat wisten we ook wel....

Ja, zoon gloeide ook van trots natuurlijk, ook de juffen zeggen het tegen hem, dat hij gewoon zo slim is en zo ver, dat ze eigenlijk niet weten wat hij daar nog doet Ik wil nu ook echt gaan toewerken naar nog 1 jaar en dan naar het VO hier in de gemeente, wel met rugzak dan.....Het moet gaan lukken! Hopelijk ziet zoon dat ook nog steeds zitten....

Pippie

Pippie

24-06-2009 om 00:02

zeg. Ja wees maar lekker trots zeg. Wat heerlijk he. Een lekkere opsteker waar jullie weer lekker mee voort kunnen.

Ik kan me het 'zie je wel'gevoel erg goed voorstellen. hihi

Pippie

Pippie

Pippie

24-06-2009 om 00:05

O ja

Ook hier trouwens supertrots. Vorig jaar allemaal matigjes (en bloedende nagels van het bijten). Dit jaar veel G's en RV's en nagels waar veel vuil onder kan ha ha.
Ja ook wij trots op onze ADHD'er

Ook op onze ASS'er. Die keihard moet werken voor een v. Ze heeft het gedaan, over naar de volgende groep. En met de weet dat het weer knokken wordt, gaat ze er wel voor. (hoewel ik me afvraag of ze zich dat realiseert ha)

Pippie

Jakiro

Jakiro

24-06-2009 om 00:14

Lange neus

Over 1,5 week hebben we het eindfeest van dochters school.
En ik ga hem maken, die lange neus !
Ik heb er zolang naar uitgekeken en nu kan het !
Een lange neus naar die kleuterjuf van dochters groep 1, die zonder onze toestemming dochterliefs dossier in het plenaire overleg had gegooid omdat: Ze een veel te laag IQ had en onhandelbaar was en alleen maar naar een ZMLK-schook kon !!
En nu, als ik tegen haar ga zeggen dat "dat ZMLK-kind" na de zomervakantie tweetalig VWO gaat doen, maak ik er een hele lange neus bij.
Ooooh, ik verheug me er zo enorm op en kan me dus jullie gevoel zo ontzettend goed voorstellen !
Jakiro

Massi Nissa

Massi Nissa

24-06-2009 om 20:30

Jakiro

Wat een verhaal, van "ZMLK" tot tweetalig VWO. Gefeliciteerd! En de andere ouders ook, wat heerlijk als je kind het zo goed doet.
Groetjes
Massi

Guinevere

Guinevere

25-06-2009 om 12:20

So sie je maar weer...

So sie je maar weer...Geef deze leuke kinderen niet te snel op, wat de zg. experts ook zeggen!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.