Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
03-11-2009 om 13:47
gaat met zoveel sprongen vooruit. Zijn impulsieve gedrag, wat hem zo vaak in de problemen heeft gebracht, is flink getemperd, en hij is zomaar op een goede manier als enige voor een teamgenootje opgekomen, die onterecht niet gepromoveerd werd op de sportclub naar een hoger team. En dat voor iemand die zeer zwak scoort voor sociale vaardigheden. Op school gaat het goed, we hebben al een flinke tijd rust in huis en hij is zijn eigen vrolijke, blije, enthousiaste zelf. En dat zonder extra medicijnen en zonder therapie (hij staat op de wachtlijst), ik ben zo trots op hem en heel blij!
Moest het gewoon even kwijt.
03-11-2009 om 14:03
Kanjer
Kijk, dat noemen we nu een Kanjer! Met een hoofdletter!
Om er even een trotsheidsdraadje van te maken: ik glim ook van trots, nu het jongetje dat altijd van angst het liefst in mij wegkroop, spontaan tegen allemaal vreemde mensen over zijn stenenverzameling vertelt. En als ik zie hoeveel inlevingsvermogen hij heeft voor andere kinderen. Dan wil ik die mensen die zeiden dat ie dat allemaal niet kon er wel eens even met de haren bijsleuren, en zeggen: Kijk! Kijk mijn zoon eens gaan!
04-11-2009 om 11:38
Dankjewel
Ik heb het hem gisteren verteld, dat hij een Kanjer met een hoofdletter K is. Net als jouw zoon.