Zorgenkinderen Zorgenkinderen

Zorgenkinderen

Lees ook op
hasse simonsdochter

hasse simonsdochter

07-05-2009 om 14:44

Mijn zoon...

Mijn zoon

Zo klein, zo groot,
zo lief, zo stout,
zo makkelijk, zo moeilijk,
zo snel, zo langzaam,
zo gehoorzaam, zo dwars,
zo aardig, zo boos,
zo welwillend, zo driftig,
Zoveel tegenstellingen...

Wat is er toch met je aan de hand?
Wat zit je dwars, wat probeer je ons te vertellen, wat snappen wij niet?

Het doet zo’n zeer je zo te zien, zo in gevecht met jezelf en met de mensen om je heen...
Zo’n zeer ook om je stempels opgeplakt te zien krijgen, die in mijn ogen niet bij je passen... Een jongetje van bijna 6 met een dossier van heb-ik-jou-daar...
En ik voel me zo machteloos, ik doe alles wat in mijn macht ligt om je te helpen maar het lijkt maar niet te lukken...

Ik hou van je, mijn grote kleine jongen!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Minet

Minet

07-05-2009 om 20:30

{{{{{{{{{knuffff}}}}}}}}}}

Hasse.......meer kan ik helaas niet doen

Sterkte!

Och hasse toch

wat een wanhoop spreekt hier uit. Een hele hele hele dikke knuffel voor jou en je zoon!

liefs van Purk

Bennikki

Bennikki

07-05-2009 om 21:51

Snuf

Héél soms lees ik een bericht waardoor ik tranen in mijn ogen krijg. Jouw bericht dus Hasse, ik ben helemaal ontroerd door de liefde voor je zoon die je overbrengt.

Dank dat je dit wilde delen! Wat een toffe moeder ben je.

Bennikki

Bennikki

dijota

dijota

08-05-2009 om 01:34

Pink floyd

MAMA
will always look after u, mama will never let anyone dirty get thru.
Tja is misschien een oud liedje maar ik moet er wel aan denken.

Veel sterkte daar!!

dijota

dijota

08-05-2009 om 01:46

Eigenlijk

of eigenlijk Mother van Roger Waters.....prachtig lied

Pfff

Ook ik krijg er tranen van in mijn ogen. Hasse, een dikke knuffel ook ik weet niet wat ik meer kan doen voor jullie. xxx Geerke

hasse simonsdochter

hasse simonsdochter

09-05-2009 om 12:42

Dank jullie wel

voor de knuffels en het medeleven. Ik voel me bij tijd en wijle inderdaad behoorlijk wanhopig, we wachten op de diagnose en daarna kunnen we verder, vooruitkijken, dingen regelen. En verder vechten, verwacht ik...

Pippin

Pippin

09-05-2009 om 19:32

Mooi

Mooi geschreven joh.
Soms kan ik het allemaal zo moe zijn. Mijn mantra is dan maar: 'Als wij niet voor hem opkomen, wie zou het dan moeten doen?'
En dan gaan we maar weer in gesprek op school...
Sterkte, Pippin

Sascha2

Sascha2

14-05-2009 om 19:58

Ach lieve hasse

Ook van mijn kant een hele dikke knuffel. Wat moet het toch moeilijk zijn om je knul zo te zien, je machteloos te voelen en hem zo te zien strijden. He, ik wilde dat ik de gouden oplossing had, maar helaas, ik kan het alleen maar met deze woorden.
Heel veel sterkte en ik hoop dat er snel wat duidelijkheid komt.
Hou je taai!
Sascha

hasse simonsdochter

hasse simonsdochter

16-05-2009 om 13:40

Er gloort hoop...

Gisteren bij jeugdzorg geweest (met mijn ex). Er komt een indicatie aan voor een MKD, en daar kan hij na de zomervakantie al terecht!! Als hij over een jaar 7 wordt, stroomt hij automatisch door naar het SBO...

Ben zo blij!! Nu de 2,5 maand tot de zomervakantie nog door zien te komen... Gelukkig nog veel vrije dagen .

Mooi

fijn hasse!

knuffel van purk

hasse simonsdochter

hasse simonsdochter

20-05-2009 om 12:08

Geregeld!

Gisteren belde de mevrouw van Buro Jeugdzorg waar we een gesprek mee hadden, dat de indicatie er is, we krijgen um thuisgestuurd en dan neemt het MKD contact met ons op. Er zijn op dit moment nog 10 plaatsen na de zomervakantie dus er zou niets meer mis moeten kunnen gaan, eigenlijk. Hulde voor het onderzoeksbureau én Buro Jeugdzorg, binnen een week geregeld!!!

Zoonlief wil er niet naartoe, hij wil bij zijn vriendje in de klas blijven (wij zijn blij dattie dan niet meer bij dat jongetje zit, maar dat terzijde ). Nou ja, hij heeft nog 4 maanden om aan het idee te wennen. Hij wil ook niet naar het "afscheid" op de BSO waar ze hem buiten gezet hebben, kijk, dat snap ik dan weer wél... Want daar begrijpen ze hem dus echt niet, en er energie in steken is kennelijk al teveel gevraagd. De andere BSO waar hij nog wel naartoe gaat, schakelt nu alle hulp in die ze kunnen krijgen en streeft ernaar hem volgend jaar gewoon daar te houden omdat zijn grote zus er ook is. Dát is nog eens een instelling!! Ben ik heel blij mee!

Zoon heeft nu 2 weken vakantie, daarna is het nog een week of 6/7 tot de vakantie, dat moet toch te overbruggen zijn...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.