Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
19-06-2009 om 13:23
Yes, we hebben net de bevestiging in de bus, dat de indicatie voor Jet voor een cluster 3-lzk-school met 3 jaar verlengd is.
Ik had er een hard hoofd... Ik heb altijd het idee dat er genoeg kinderen zijn die het meer nodig hebben, maar daar is gelukkig niet iedereen het mee eens.
Voor de rest vanmorgen met spoed een tussendoorafspraak gehad bij de kinderarts. Jet heeft een bepaalde vorm van diabetes (Mody 2) die tot nu toe nog niet behandeld hoefde te worden. Maar sinds een paar dagen rijzen de bloedsuikerwaarden de pan uit. De kinderarts neemt nu contact op met de Modygroep in het Radboudziekenhuis om te kijken of en hoe we nu moeten gaan behandelen. Woensdag horen we meer.
Dus nog even duimen voor ons Maar in elk geval zitten we tot 2012 nog even rustig v.w.b. onze indicatie.
Voor de rest nog de hernieuwde aanvraag voor TOG en de intake voor de kinderpsychiater voor elkaar maken voor de zomervakantie. Never a dull moment in huize Kastanjet...
Groetjes,
Karin
19-06-2009 om 21:06
Fijn
Heerlijk hé, als de goede school weer voor zo een periode geregeld is, het geeft een hoop rust.
19-06-2009 om 23:00
Mooi!
ik moet nog aan de her-indicatie voor school beginnen....