Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
06-05-2009 om 15:37
Jaja, mijn autizoon heeft vandaag een nieuwe bril uitgezocht. Natuurlijk na een paar maanden voorbereiding, kreeg ik hem mee om te gaan kijken. En zowaar, een ander modelletje en een andere kleur! (de laatste was een kopie van degene daarvoor) Wel veel tijd genomen en ook hele rare brillen opgezet. Van Nee werd het misschien en uiteindelijk een ja. Toen kwam er nog een dilemma, want hij mocht er voor 5 euro een zonnebril op sterkte bij. Dat wilde hij wel graag, dus dat scheelde weer. Maar een gewoon montuur met donkere glazen is geen zonnebril! Je neemt een echte zonnebril waar je dan maar andere glazen in zet. Maar dat kan niet, zucht. Uiteindelijk is het gelukt, de mevrouw van de brillen haalde een stoer montuur tevoorschijn en hield er gekleurde glazen bij en goedgekeurd. Pfff. Op de terugweg nog gezegd dat ik het heel goed van hem vond, zomaar 2 brillen uitgezocht. Maar daar had ie even geen tijd voor, kunnen we opschieten ik moet plassen. hihihi. Jacci
06-05-2009 om 23:13
Wauw!
wat gaaf dat het gelukt is zeg!
gefeliciteerd, en ook nog een zonnebril,
fijn!
07-05-2009 om 10:41
Leuk!
Dat zonnebril verhaal herken ik helemaal!
Verder heeft manneke liefst gewoon zijn oude bril gerepareerd, zet er maar gewoon nieuwe glazen in...
groetjes Tess