Zorgenkinderen Zorgenkinderen

Zorgenkinderen

Lees ook op
Asa Torell

Asa Torell

13-04-2010 om 20:30

Op tv gezien

Zondag zag ik op televisie bij de RKK in het programma Kruispunt een aflevering over volwassenen met autisme, 'Een leven lang anders'. In het kader van de Autismeweek. Volgens mij is het nog te bekijken via
http://www.katholieknederland.nl/kruispunt/archief/2010/detail_objectID707423.html
Ik (als ass-leek) vond het een interessante documentaire, waarin de betrokkenen zelf vooral aan het woord zijn.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Ellis Lloyd

Ellis Lloyd

13-04-2010 om 21:34

Pffhoe

Tranen en heeel veel herkenning...

Asa Torell

Asa Torell

13-04-2010 om 23:06

Oei

Ik vond hem zelf inderdaad ook heftig, sorry dat ik niet even heb gewaarschuwd - waardoor het misschien erg rauw op jullie dak viel. Ik wilde als leek niet te veel oordeel in mijn posting stoppen.

Ook gezien

Het viel mij reuze mee. De herkenning is groot maar het mooie is dat ze zich allemaal weten te redden nu.
Sigrid die ik inmiddels al een jaar ken en regelmatig gesproken heb is van ver gekomen maar doet het zo goed nu!! Dat moet hoop geven. Ik vond het heel positief en hoopgevend wat ik zag!

Mari

Mari

15-04-2010 om 17:01

Gezien

Een kennis had mij er op geattenteerd. Ik vond het een zeer goede documentaire, veel herkenning maar ook erg confronterend. Vooral de vrouw die zei - ik dacht altijd dat als ik maar mijn best deed, dan kwam het wel goed, maar het kwam nooit goed. Precies de gedachtes waar ik al jaren mee rond loop. Vorig jaar kreeg ik de diagnose pdd-nos. Antwoorde een hoop vragen.

Heirthe

Heirthe

15-04-2010 om 22:13

Ook herkenning

Bij de vrouw die altijd dacht als ze haar best deed het vanzelf beter werd.. Dat heb ik ook jaren gedacht, ik ben er pas sinds kort achter dat dat bij mij nooit zal werken..

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.