concertaatje
30-12-2010 om 13:51
Overgestapt zorgverzekering
Hoi,
Ik wilde nog even laten weten dat ik ben overgestapt naar Zorg en Zekerheid.
Het was erg veel puzzelen maar 30 euro per maand minder betalen, is prettig.
Bedankt voor jullie info.

Kobalt
30-12-2010 om 13:59
Ook
Wij zijn aan premie net zo veel kwijt als bij de vorige verzekering, maar met korting van Balans en met de vergoeding van de Concerta scheelt het 650 euro per jaar. Dat is de moeite vind ik!

anna van noniemen
30-12-2010 om 14:16
Ik blijf
ook nog een jaartje bij Zorg en Zekerheid. FBTO zou iets goedkoper zijn, maar scheelt niet al te veel....

Vera*
30-12-2010 om 18:19
Ik blijf
Ik wilde eigenlijk overstappen naar z en z. Voor de zekerheid nog even op de website gekeken of ze een contract hebben met de logopedist in onze woonplaats waar dochter al zes olledig)scaar komt, blijkt dat z en z met geen enkele logopedist in mijn woonplaats een contract heeft. Als wel de medikinet vergoed wordt maar logo niet (volledig) schiet ik er natuurlijk niet mee op.

anna van noniemen
30-12-2010 om 18:50
Vera
even bellen met ze, misschien moet je het dan eerst voorschieten....morgen kan nog

Mamarijke
30-12-2010 om 21:03
Ook overgestapt maar naar een ander
Ik heb gekeken bij z en z, maar vond avero achmea beter. Die vergoed 100% van alle medicijnen en 100% van alle eigen bijdragen, dus niet tot een bepaalde hoogte. Ook vergoeden ze melatonine.
Wij zijn dus nu van Menzis (altijd heel tevreden over) naar Avero Achmea gegaan. Dit daar onze dochter met medicatie omtrent ADHD/autisme verder gaat. En melatonine slikt. Ook mijn man slikt melatonine. Dit is toch een hoop geld per maand.
Wellicht is AA niet de goedkoopste, maar omgerekend wel. Daar er ook meer fysio ed bijzit (wat ik ook gebruik).
Wij betalen nu voor ons 4en, 290 euro, dit is inclusief aanvullend Royaal, en tandarts extra.

fladder
30-12-2010 om 21:43
Zorg en zekerheid
Al eerder was ik op Z&Z gewezen, ook omdat ze niet moeilijk doen als je al een kwaaltje hebt. Ik weet niet hoe Achmea is, maar met o.a. Univé heb ik daar in het verleden al problemen gehad.
Z&Z deed absoluut niet moeilijk. Ik betaal nu wel meer, maar krijg wel de Concerta tot 750 euro terug (is genoeg), meer tandartsvergoeding (was zwaar ruk) en ben netto uiteindelijk goedkoper uit dan bij de vorige verzekeraar, waar ik nota bene nog bepaalde kortingen had (bij Z&Z niet).

anna van noniemen
30-12-2010 om 21:54
Fladder
dat vind ik dus ook een voordeel, dat je geen keuring hoeft. Ik heb natuurlijk fiks overgewicht....Dus vorm een risico. Maar bij Z&Z kon ik gewoon zonder problemen terecht.

fladder
30-12-2010 om 22:13
Inderdaad
Ze vroegen nergens naar en toen ik er naar viste of er voorwaarden waren, werd dat direct weggezwaaid. Het kan dus nog...!

Fianna
31-12-2010 om 21:41
Net
Ik ben net op de valreep overgestapt. Was het eigenlijk bijna vergeten, maar zag deze topic en dacht: oja...