Zorgenkinderen Zorgenkinderen

Zorgenkinderen

Lees ook op

Patroon slaapzak maxi-kind met handicap

Hallo, ik zoek een patroon van een kleine heren jas of vest om er een slaapzak van te maken. Ik heb een gehandicapte zoon van 20 met maat 176 (liefst iets groter, dus kleine herenmaat) kan dekens niet overhouden 's nachts. Slaapzak met mouwen met deze afmetingen en lengte ong. 190-200 cm. is moeilijk te vinden. Heeft iemand ervaring, idee of tips waar ik dergelijk patroon kan vinden. Wil dus zelf maken! Dank voor moeite. Isa-lie

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Deze?

http://www.misslittle.nl/main.php?cat=Patroon slaapzak met mouw (EXTRA groot)&showdep=12. Patronen en Doe het zelf

Even onderaan klikken op de maat

en dan staat er maat 176 lengte 190 centimeter...
je kan dan een patroon bestellen of hem laten maken door hun... als je hem iets langer wil maken kan dat natuurlijk wel...

1 seconde google op slaapzak met mouwen maat 176 leverde meteen deze hit op ....google is your friend!

isa-lie

isa-lie

13-06-2010 om 18:03 Topicstarter

Toch liever groter patroon

Hoi inkie1979, heb al contact gehad met haar, toch liever nog groter patroon (dus in de herenmaten). Heb jij nog een ander goed idee?? Groet isa-lie.

Isa-lie

wat ik nog wel vind door te googlen op volwassenen slaapzak met mouw is deze site...
http://www.ankh.be/product-639-110-110-5244012210-slaapzak_volwassenen_sponsdoek_zonder_mouwen_bevestiging_me.html#choix_lang
daar hebben ze ook pyamapakken is dat niet wat anders?

isa-lie

isa-lie

13-06-2010 om 21:03 Topicstarter

Tja...

Hoi Inkie, dit zijn ook al kant en klare zakken (erg duur), fijn dat je zoveel moeite hebt gedaan voor me! liefs. Isa-lie.

Isa-lie

graag gedaan hoor...kost maar weinig moeite en ik internet graag

ik kan verder geen patronen vinden... als ik ze nog vind zal ik het hier opschrijven...

ik denk gewoon dat het weinig voor komt dat mensen als ze zo groot zijn nog slaapzakken dragen waardoor het lastiger wordt...

bij ons in de instelling droegen de mensen die onrustig sliepen ook gewoon pyamapakken met een rist op de rug zodat ze niet koud werden...

wat maakt dat je zoon zijn dekens niet om kan houden???

soepstengel

soepstengel

14-06-2010 om 21:06

Is het een optie

om een kinderslaapzak( dus een gewone van de camping, geen babyslaapzak, maar zo'n 150 slaapzak) vast te naaien aan een vest?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.