Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
19-01-2010 om 21:12
Ik beheer zelf het PGB van mijn kind, maar weet iemand een handig programma om dit te automatiseren?
19-01-2010 om 22:12
Gewoon in een excel bestandje
Gewoon in een excel bestand. Als je 'm wilt kan je 'm zo krijgen van me. Ik houd totaal niet van administratie doen, maar dit is zo simpel.
Ik besteed hierdoor niet meer dan 5 min. per week aan m'n PGB administratie (en dan heb ik geen klein PG. Als ik m'n verantwoordingsformulier moet invullen hoef ik alleen maar wat bedragen over te schrijven. Ook in minder dan 5 minuten klaar. Ik zou niet weten wat een speciaal programma zou toevoegen.
21-01-2010 om 13:23
Mij ook graag
Ik wil het ook graag vanaf nu goed gaan bijhouden. ZOu je mij ook kunnen mailen op mphbos at msn punt com.
21-01-2010 om 13:57
Astrid, mag ik ook?
Hallo,
Mag ik even inbreken en zo brutaal zijn om ook dat excell te vragen?
We hebben nog geen PGB, dat gaat net starten, maar ik hoop dat het er wel van komt en zou dan graag van het begin af aan het goed georganiseerd hebben...
Mijn emailadres: food4thougts apestaartje hotmail punt com.
Alvast bedankt,
groeten,
Narcis
28-01-2010 om 23:00
Pgb
IK hou gewoon elke dag de uren bij in agneda en zet het eind van de week in urendeclaratie met uurloon erachter en eindbedrag. Geld voor andere organisaties schrijf ik ook gewoon in een speciale agenda.