Zorgenkinderen Zorgenkinderen

Zorgenkinderen

Lees ook op
an mien

an mien

10-05-2009 om 21:04

Pgb zoon mee?

wij hebben een PGB aangevraagd voor onze zoon(12)met PDD-NOS, nu hebben we een oproep gekregen van Bureau Jeugdzorg om te komen praten met zoon erbij. Eerlijk gezegd heb ik dat nog nooit gehoord en ik ben er niet zo blij mee je gaat daar toch praten over wat er niet goed gaat en waar wij hulp bij kunnen gebruiken en dan vindt ik het niet fijn dat hij alles hoort. Tuurlijk weet hij dat hij anders is maar wij proberen het wel zo positief mogelijk te houden. Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel en graag wil ik weten ging jullie zoon/dochter ook mee en hoe ging dat?

An mien

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
an mien

an mien

11-05-2009 om 14:35

Huh ....nikus

Is dat niet logisch dan ik ken meer mensen die een PGB hebben aangevraagd en zij moesten allemaal naar bureau Jeugdzorg dus......ik begrijp je Huh niet zo goed

An Mien

Dropke

Dropke

11-05-2009 om 19:15

Ik neem aan

dat het toch wel anders werkt. Dan zal hier ook meteen alles stopgezet worden. Ik denk dat je even moet vragen of het nodig is dat zoon meegaat en uitleggen wat je hier ook uitlegt. Ik vind dat je een goede reden hebt om zoon liever niet mee te nemen. Zoon moet wel steeds meer overal zelf voor tekenen hier,

gr Dropke

Fladder (ot)

Vlaggetje voor jou! /> Het mocht ook wel een keertje meelopen!

Fladder

De vlag was voor het feit dat dat mens er niet meer werkt! Als je het wèl hebt, ben ik nog veel blijer voor je!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.