Philou
03-11-2011 om 13:30
Pictogrammen lamineren
Onze pictogrammen moeten maar eens gelamineerd worden. Kan je zo'n ding gewoon huren of loont het om er een te kopen (of moet je dan gelijk een goede hebben)?

anna van noniemen
03-11-2011 om 13:31
Aanbiedingen lidl/aldi
in de gaten houden, die heeft ze vaak genoeg. Zijn prima dingen!

Rafelkap
03-11-2011 om 13:41
Hema
Het is het echt waard er 1 aan te schaffen. Ik heb er 1 van de hema en al verschrikkelijk veel gelamineerd.
Ik deed het eerst verkeerd, je moet de plaatjes uitknippen en los in het lamineervel leggen. En dan naderhand een paar mm eromheen laten.

T&T
03-11-2011 om 14:11
Plakplastic
Ik heb ze altijd met plakplastic (boekenfolie) "ingepakt", is bij iedere kantoorhandel te koop.
groetjes, Tess

Thursday Next
03-11-2011 om 15:42
Strijkijzer
Het kan ook met een strijkijzer. Het plaatje in lamineerfolie en een theedoek erop, dan strijken. Daarna even in een boek leggen om ze goed plat te maken. Dit lukt mij overigens alleen goed met kleinere plaatjes, met A4 gaat het minder, dat wordt bobbelig. Plaatjes ter grote van foto's gaan zo prima.

Puck
03-11-2011 om 21:42
Ideaal ding
Zelf een lamineerapparaat kopen loont echt de moeite. Voor een paar tientjes heb je er één. Wij hebben er ook één van de Aldi en die is helemaal top. En wil je het op korte termijn al doen dan kan je misschien vragen in je omgeving of iemand zo'n ding heeft. Of vraag bij school eens na.

inkie1979
04-11-2011 om 18:51
Judith
je mag ze wel hierheen sturen? lamineer ik ze even voor je en stuur ze terug? kleine moeite groot plezier?