Zorgenkinderen Zorgenkinderen

Zorgenkinderen

Lees ook op
anna van noniemen

anna van noniemen

17-01-2011 om 19:40

Plansite voor huiswerk, zou dit uit het pgb kunnen?

Je mag PGB inzetten voor leren plannen, maar zou dit er onder vallen? Het ziet er wel erg handig uit!

http://www.plandit.nl/

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Leuke tip

Ik heb de site bekeken. Het ziet er best goed uit. Ik weet niet of het uit het PGB mag. Ik ga `m bij favorieten zetten. Ik dacht dat het erg duur zou zijn. Maar als het plannen in de toekomst erg verkeerd gaat vind ik 5 euro per maand zeker de moeite waard om de site te gebruiken.

Astrid

Astrid

17-01-2011 om 21:46

Niet uit pgb

Nee, natuurlijk kan dit niet uit het PGB. Van een PGB kun je hulp (een persoon dus) inkopen. Geen ding.

Mijn zoon vond dat het er grappig uit ziet, maar dat het zonde van het geld is. Hij heeft nl. een planschema op papier aangeleerd gekregen (wel via PG en dat werkt volgens hem net zo makkelijk. Hij kan na een jaar plan begeleiding uitstekend plannen.

Ik vind het er zelf wel handig uit zien, wie weet gaan we het toch wel gebruiken.

anna van noniemen

anna van noniemen

17-01-2011 om 22:04

Op zich

viel het bedrag inderdaad wel mee, zoon stond helemaal te glimmen naast me toen hij het zag, is toch zo'n computerfreak, dus ik denk dat het voor hem best handig kan zijn, overzichtelijk ook...Misschien ga ik het dan toch wel proberen. En ach, kan altijd de 250 niet te verantwoorden euro er voor inzetten toch?

Astrid

Astrid

18-01-2011 om 20:36

Inschatten tijd

Hier kan zoon na een jaar training redelijk goed inschatten hoeveel huiswerk elk vak kost. Hier is het leerwerk een eitje, maar het maakwerk kost zeer veel tijd.

Wat wij ons bij dit programma afvroegen is: kan je bv. een repetitie in 3 stukken hakken en dus zo verdelen over 3 dagen. Zoon is destijds aangeleerd omdat met elke repetitie zo te doen. Hij heeft al een 3/4 jaar geen training meer, maar doet het nog steeds op die manier.

Zoon vroeg zich af of je niet een maand op proef met het programma kan werken. Is volgens mij niet zo.

Ik zat zelf bij dit programma totaal niet aan zoons PGB te denken. Bij man was dit wel meteen de 1e gedachten. Ik heb zo iets van als het helpt vind ik 5,= een laag bedrag. O.k. gratis was nog beter geweest.

anna van noniemen

anna van noniemen

21-01-2011 om 20:23

Ik ga het toch proberen

de site dan, maar zal het niet uit het PGB betalen, voor ik problemen krijg...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.