Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Zorgenkinderen Zorgenkinderen

Zorgenkinderen

Lees ook op
anna van noniemen

anna van noniemen

18-01-2009 om 13:10

Positief berichtje

Meestal heb ik hier mopper en klaagverhalen geplaatst, over zoon, over school en wat dies meer zij.....

Ik wil nu ook eens een positief berichtje plaatsen, om aan te geven dat het ook heel erg goed kan gaan!

Sinds vorig jaar oktober krijgt zoon Concerta, 27 mg. De 1e week met 18 mg was een ramp, we hadden hem net zo goed niks kunnen geven. Maar vanaf de 27 mg zien we alleen maar positieve groei. Daarnaast kreeg hij integratieve kindertherapie, en ook daar heeft hij veel van geleerd, zo veel, dat hij er mee klaar is, mocht stoppen, een enorme opsteker voor zoon natuurlijk!

Ja, ik kan zeggen dat we op dit moment erg lekker gaan hier in huis, ook tussen de kids onderling gaat het een stuk beter!!!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Guinevere

Guinevere

18-01-2009 om 14:30

Fijn anna!

Dat is goed om te horen, kan me inderdaad je andere draadje nog goed voor de geest halen. Ben benieuwd wat je zoon allemaal heeft geleerd bij de therapie trouwens.
Hier gaat het ook behoorlijk goed, maar dat ligt ook aan mezelf. Ik dwing mezelf om meer op zoon's positieve kanten te letten. Dat zorgt ervoor dat ik minder loop te mopperen de hele dag. Hij heeft bijvoorbeeld meestal een keigoed humeur en is ontzettend zorgzaam voor zijn broertje. Dat al zijn acties stuiterend verlopen en onder een constante spraakwaterval is dan toch minder belangrijk dan zijn pluspunten!

Petra-

Petra-

18-01-2009 om 22:00

Anna

super, ik hoop met heel mijn hart dat het zo goed blijft gaan!

anna van noniemen

anna van noniemen

18-01-2009 om 22:19

Therapie

heeft zoon meer geleerd van zichzelf te houden, te weten dat hij er mag zijn, maar ook om zijn boosheid meer te reguleren, onder controle te krijgen...Dat je niet altijd boos hoeft te worden als je eens een nee krijgt....De therapie zelf gaat helemaal van het kind uit, ideaal voor hem, omdat hij door zijn ODD niet graag dingen opgelegd krijgt )

Fijn!

Om te lezen dat het goed gaat bij de Fam. van noniemen!

Pippie

Pippie

19-01-2009 om 09:18

Anna

Goed voor jullie zeg. Leuk dat je dat hier ook vertelt. Zo kan het ook he. Voor het gemopper en geklaag is natuurlijk genoeg ruimte. Maar ook lekker om eens iets goeds te kunnen melden he.

Vasthouden he!

Pippie

Tineke

Tineke

19-01-2009 om 12:53

Fijn anna

Houden zo...!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.