Zorgenkinderen Zorgenkinderen

Zorgenkinderen

Lees ook op
Zou

Zou

09-07-2019 om 01:04

Schedel groei baby

Hoi

Ik heb een baby van 8 maanden.
Haar hoofdje wordt al sinds haar geboorte in de gaten gehouden omdat die niet helemaal meegroeit in de curve.
Ik heb vorige week een extra consult in een ander ziekenhuis gehad omdat ik ben verhuist naar een andere gemeente maar konden mij niks vertellen over hoe groot de zorgen nu zijn omdat ze de dossier niet volledig binnen hadden gekregen.
Haar hoofdje leek nu weer niet helemaal mee te zijn gegroeid en valt nu helemaal onder de curve. Ik heb volgende week een belafspraak met de arts ik ben erg angstig over hoe nu verder.
Heeft iemand dit ook meegemaakt of kan iemand mij wat meer uitleg geven over wat ze hier mee zullen doen.
Alvast bedankt.

Achterblijvende groei

https://www.ouders.nl/vraagbaken/het-hoofdje-van-mijn-dochter-lijkt-niet-goed-te-groeien-hoe-kan-dat-1-jr

Dit is een ouder artikel over achterblijvende groei van de omvang van het hoofd van een baby.

Maar als je vragen hebt vraag het aan de behandelend arts. Schrijf het zonodig op een briefje dat je meeneemt en houd in de gaten dat je antwoord krijgt en dat je het dan ook begrijpt.
Schrijf zonodig ook het antwoord op. Dan moeten ze maar even geduld met je hebben. En dokters zijn over het algemeen zeer bereid om uit te leggen waar ze mee bezig zijn.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.