Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
06-05-2009 om 10:58
Afgelopen maandag hebben we te horen gekregen dat ons zoontje van 8 maanden geopereerd moet worden aan een open ductus. Dit zal via de lies gebeuren, de procedure vand e operatie is ons door de cardioloog uitgelegd, maar ik vraag me meer de andere dingen af...
Zijn er ouders die hiermee ervaring hebben, hoe lang heeft jullie kindje in het ziekenhuis gelegen, was hij/zij er erg ziek van, hoe hebben jullie het gedaan met andere kinderen.
Hij wordt in Leiden geopereerd, nogal een stuk van onze woonplaats vandaan, dus ik denk erover om in het ronald mcdonald huis te gaan zitten daar... moeilijk allemaal...
gnome
13-05-2009 om 18:08
Via de lies
fijn dat dat kan.Plaatsen ze een paraplutje?
Hebben ze iets verteld over de opname duur?
Onze zoon heeft alleen de HC via de lies gehad , de gewone operatie via zijn borstkas.
Van de HC was hij de volgende dag weer thuis, was toen een maand of 7.
Hij heeft er niet veel last van gehad,de lies was wel blauw naderhand maar het sneetje was echt heel klein.
Zelf was hij het meest boos van de narcose.
Allebei de keren hebben wij in het RMD huis gezeten. Wat erg fijn was.
Succes!