Zorgenkinderen Zorgenkinderen

Zorgenkinderen

Lees ook op
Een moeder

Een moeder

08-03-2011 om 09:30

Stempel

Krijgen alle kinderen tegenwoordig een stempel????????

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Guinevere

Guinevere

08-03-2011 om 09:31

Jazeker wel. Die van mij heeft "lief" op zijn voorhoofd gestempeld staan.
Wat wil je met deze vraag?

Polly Shearman

Polly Shearman

08-03-2011 om 13:40

Dat was bij de oudste nog niet zo hoor, maar bij de jongste ( hij is nu 4,5) kreeg hij bij het verlaten van het ziekenhuis waar hij is geboren een mooie blauwe stempel op zijn kont met het logo van het ziekenhuis erop. Bijna alle kindjes in zijn klas hebben er een, de meisjes natuurlijk een roze. En verder zijn er 4 kinderen die er geen hebben, die zijn thuis geboren en de verloskundigen hadden toen nog geen stempel beleid. Maar dat is nu gelukkig ook rechtgetrokken, nu krijgen ook de kinderen die thuis geboren worden een mooie stempel op hun kont.
Met vriendelijk groet, polly

Ja,

of niet echt een stempel, maar wel een koffievlek. Jongste dan (thuis geboren overigens), oudste niet (wel in het ziekenhuis geboren), dus het is inderdaad iets van de laatste tijd.
Oudste (toen 7) tegen jongste: Ik heb lekker al 8 tanden er uit!
Jongste (toen 3) Nou en, ik heb lekker een koffievlek op mij been!

fladder

fladder

08-03-2011 om 17:35

Egberdien!

Mijn jongste heeft ook een koffievlek op zijn been! Cappucino!

En nog een ander stempel. Kreeg ik bij de waspoeder. Oudste kreeg die bij de benzinezegeltjes, ik had namelijk al handdoeken genoeg!

Handig om een pas te krijgen voor het pretpark, maar tegenwoordig heeft iedereen zo'n pas en ben je sneller af in de gewone rij...

Moek

Moek

09-03-2011 om 13:40

Lol

Ik lach me suf, hoe verzinnen jullie het... meteen aan manlief laten lezen.

Terpi

Terpi

09-03-2011 om 15:20

Stempel

Ik kon, als over-enthousiaste moeder, me weer eens niet inhouden en gaf mijn kinderen niet EEN stempel maar een hele volle stempeldoos! Denk je dat ze er wat mee doen? Nee hoor, jaren later weer meegegeven naar de rommelmarkt. Kijken of iemand anders zijn/haar kind een stempel wil geven.

Monet

Monet

11-03-2011 om 12:33

Stempels

Hier heb ik alle stempels gebruikt die je je maar bedenken kunt, maar er was er niet 1 die bleef zitten! Je kunt altijd nog een tattoo proberen als jouw kind elke stempel die jij plaatst net zo makkelijk weer wegveegt.

anna van noniemen

anna van noniemen

11-03-2011 om 19:05

Omdat

stempels nog weleens veranderen en dan is het zo lastig het brandmerk te verwijderen zonder schade...

Overigens ben ik dol op stempelen, ik zou graag voor zoon 2 ook een stempel hebben, misschien dat hij het dan op school ook wat meer naar de zin gaat krijgen...

Sancy

Sancy

12-03-2011 om 10:48

Ik vind het zo jammer

dat er bij dieren geen stempels gebruikt worden. Vroeger kon je nog een stempel in het oor laten zetten, tegenwoordig worden ze in de nek gechipt. Nu heb ik 3 huisdieren zonder stempel maar met chip, dat is telkens weer lastig uitleggen aan de omgeving.
Trouwens, is dat een idee? We kunnen de kinderen ook laten chippen! Als alle zorg- en onderwijsinstellingen dan een uitleesapparaat hebben, weten we tenminste zeker dat de meest actuele gebruiksaanwijzing gehanteerd wordt!

Guinevere

Guinevere

12-03-2011 om 11:00

Chippen

Je kunt je kinderen toch al lang laten chippen? Ook handig met betalen in de contant-geldloze supermarkt.
Die van mij hebben ook een ingebouwd GPS-systeem.

fladder

fladder

12-03-2011 om 11:30

Sancy

Heb je al eens een oormerk overwogen?

Stempels en gebruiksaanwijzing

Tja, mijn jongste heeft onder een stempelmachine gelegen: 3 stempels onder elkaar. Overigens ben ik wel voor een chip: dan kun je de informatie updaten; nu moet hij voor iedere pgb-aanvraag weer onder de stempelmachine, en het geeft zo af.

Ze zeggen ook wel dat hij een kind met een gebruiksaanwijzing is. Jammer genoeg is die bij de geboorte niet meegeleverd; weten jullie misschien waar je die kunt nabestellen?

Ingrid

Nageboorte niet in de aarde?

Heb je de nageboorte niet begraven? Want daar schijnt dan na een jaartje of 8 dan de gebruiksaanwijzing uit te groeien. Wel goed water geven!

anna van noniemen

anna van noniemen

14-03-2011 om 22:39

Sjips

dat is het. Kinderen zijn met KS in ziekenhuis geboren. Nageboorte is dus vernietigd...vandaar dat ik de gebruiksaanwijzing nog steeds niet heb!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.