Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Zorgenkinderen Zorgenkinderen

Zorgenkinderen

Lees ook op

tics en relatine


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Als het op het randje van onverstandig, niet-medisch verantwoord is en ze weet dat ze precies daarop balanceert, dan is het 'een mening mag toch' dingetje. Wordt dat het nieuwe normaal? Alles moet maar kunnen? 

gr Angela

Dat zijn niet onderbouwde kwalificaties Angela. Dus, een mening.

niet onderbouwde kwalificaties? Dit is letterlijk wat forumbeheer zegt. Het is nét niet over die rand. Van die kwalificaties. Dus als je daarover in discussie wilt, wend je tot forumbeheer.

gr Angela

Angela1967 schreef op 10-06-2021 om 21:13:

niet onderbouwde kwalificaties? Dit is letterlijk wat forumbeheer zegt. Het is nét niet over die rand. Van die kwalificaties. Dus als je daarover in discussie wilt, wend je tot forumbeheer.

gr Angela

als dat zo was hadden ze het bericht weggehaald dus volgens mij zoek je gewoon  veel te diep naar iets negatiefs 

Rachel. schreef op 10-06-2021 om 21:24:

[..]

als dat zo was hadden ze het bericht weggehaald dus volgens mij zoek je gewoon veel te diep naar iets negatiefs

het bericht staat er nog steeds of te wel ze heb het recht om dat te zeggen. Net niet = niet

Rachel. schreef op 10-06-2021 om 21:24:

[..]

als dat zo was hadden ze het bericht weggehaald dus volgens mij zoek je gewoon veel te diep naar iets negatiefs

Dit staat er Angela: "GEEN van deze regels is van toepassing op het betreffende bericht. Er wordt een advies gegeven waar de lezer gevolg aan kan geven of niet. Als......."

Na Als volgt een serie waar dit bericht van Guppie dus NIET aan voldoet. Maar je als je dit meldt kijkt men heel precies. Prima toch?

Maar geen reden om Guppie te betichten van op het randje te lopen of op de lijn te scoren of dat ik dat toch ook zie? Dat is jou bril. Dat kan.

Bericht van het forumbeheer
Beste forumdeelnemers,
het is niet toegestaan om te discussiëren over de beslissingen van het forumbeheer. Ik begrijp dat er verschillende standpunten over het betreffende bericht zijn daarom heb ik het even laten gaan maar ik denk dat iedereen nu wel haar punt heeft gemaakt en sluit daarom deze draad.
Met vriendelijke groet, 
Heidi Sour
Forumbeheer Ouders Online 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.