Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Zorgenkinderen Zorgenkinderen

Zorgenkinderen

Lees ook op

uithuisplaasting zoon Draad is dubbel geplaatst en wordt gesloten

Ik ben nieuw op dit forum.

Mijn zoon is uithuisgeplaatst sinds 2 jaar. Ik had een psychose en toen is zoon uithuisgeplaats omdat het niet meer veilig was.

Ik heb goed kontakt met de voogd en met de pleegouders. Zie zoon eens per 6 weken 1,5 uur. Omdat ik het met de uithuisplaatsing eens ben gaat de ots eraf en wordt er naar het vrijwillige kader doorverwezen.

nu heb ik in mijn directe omgeving namelijk mijn moeder te maken met harde oordelen. zij vind dat ik gemakzuchtig ben om akkoord te gaan met de uithuisplaatsing.

zijn er hier meer mensen die een uithuisgeplaats kind hebben en met harde oordelen te maken hebben.

groetjes mamalief

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Vrijwillig

Fijn dat je tevreden bent met de hulp die je hebt gekregen voor je zoon nadat je een psychose had. Zo wil je dat hulp ook werkt.

En verder zijn er altijd veel oordelen en vooroordelen als het om dit soort zaken gaat. Hopelijk kun je het commentaar gewoon aanhoren en naast je neer leggen.

Misschien had je moeder zelf wel voor je zoon willen zorgen? Ook je netwerk, familie en vrienden vinden er niet zomaar wat van maar ze zijn ook vaak echt betrokken en gunnen jou en je zoon het beste. En als dat er niet ideaal uitziet is dat jammer.

Maar zolang jij er tevreden mee bent en hopelijk je zoon ook is het natuurlijk gewoon prima geregeld.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.