Zorgenkinderen Zorgenkinderen

Zorgenkinderen

Lees ook op
Polly Shearman

Polly Shearman

01-03-2010 om 18:22

Update ruud

Vandaag weer naar het Sophia geweest voor controle en daar verteld dat het thuis niet altijd lekker gaat, dat hij veel klaagd over pijn en soms de trap niet op en af kan.
De reumatoloog heeft geen ontstekingen gevonden, de oogarts was ook zeer tevreden en mag nu oogdruppels gaan afbouwen, en de fysio was ook zeer tevreden!
Allemaal geweldig dus! maar waar komt dan die pijn en vermoeidheid vandaan: bijwerking van de medicatie dat is waarschijnlijk de boosdoener van de vermoeidheid en de daarbij behoorende peuter buien.
En de pijn, tja. Ze hebben extra bloed afgenomen om zijn spieren te testen ( ik wist niet eens dat dat kon) maar volgens de fysio kan het daar niet aan liggen want die bewegen soepel genoeg.
Dus dan moeten we het gewoon maar houden op peuterkoppigheid. En nu weet ik wel dat ik strenger kan worden, dan ik al was. Met betrekkking op de trap, en opruimen enz.

al met al. 3 hoeraatjes voor ruud!
we hoeven pas over 3 maanden terug!

groet, polly

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Gaia*

Gaia*

01-03-2010 om 19:24

Polly

Wat goed om dit te lezen. Jammer dat er nog wat vragen open staan. Tegelijk zie ik ook hoe je hier telkens moet zoeken naar wat de juiste reactie is. Waar komt het 'kop op' en wanneer is het door zijn reuma echt niet te doen.
Moeilijk zeg. En dat ook nog in zijn fase.
Ook 3 hoeraatjes (of grote Hoera's) voor jou hoor.

Puck

Puck

01-03-2010 om 19:39

Fijn!

Dat is goed nieuws Polly, ik ben blij voor jullie. En ik kan me voorstellen dat het moeilijk is om te bepalen of iets bij zijn beperkingen hoort of dat het doodnormale peuterpuber-gedrag is. Zeker voor jezelf, stel dat je het op peuterpuberen gooit en het blijkt niet zo te zijn. Dan wil je wel met een zak over je hoofd in de grond zinken.

Guinevere

Guinevere

02-03-2010 om 09:38

Fijn

Dat is goed nieuws! Hopelijk blijft het stabiel.
Het blijft lastig, dat je niet echt weet hoe ernstig hij er aan toe is als hij geen zin heeft om van de bank af te komen. Ik denk wel dat je hem in de toekomst beter gaat leren "lezen", zodat je aan zijn lichaamstaal ziet hoe de vlag er bij hangt.

Vooruitgang

Niet alleen met Ruud zit er nu vooruitgang in, ook bij jou. Het is duidelijk te lezen in je bericht. Fijn! You gó.

Vera*

Vera*

02-03-2010 om 11:54

Fijn

Dat is heel fijn om te horen. Eindelijk een positief bericht!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.