Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
02-08-2009 om 22:22
We hebben drie weken overheerlijk vertoefd in frankrijk. Maar ooh wat was het soms zwaar...Ons meisje zo ziek van de prik. Omdater zoveel woede uitbarstingen waren, gebeld met Nederland en gestopt met de Concerta. Geen woede uitbarstingen meer maar wel een doorgedraaide stuiterbal die geremd moest worden. En onze kleine grote man, die overal tussendoor glipte, soms de boel even lekker trickerde, maar ook zo bzorgd was om zijn zusje...
En nu, nu zijn we thuis, ons meisje is op, ik ben eigenlijk aan vakantie toe en ons huwelijk is weer eens goed op de proef gesteld.
Maar goed, we rapen ons weer bij elkaar, gaan woensdag naar de psychiater en zullen wel weer zien waar het schip strand.
02-08-2009 om 22:26
Ach jee...
ja hier ook wel weer woede-uitbarstingen van zoon, maar ik kon het makkelijk verklaren....de 1e week was hij al zo oververmoeid geraakt door tekort aan slaap, dat dat de 2e week eruit kwam....hopelijk vind je de komende dagen toch wat rust!
03-08-2009 om 13:07
Petra
Wat jammer zeg. En dat terwijl de vakantie natuurlijk zo welkom moet zijn geweest. Hopelijk komen jullie er snel uit met de psychiater.
Wij hebben vorig jaar ook zo'n heftige vakantie gehad. En dat met je 'huwelijk'... oei wat herkenbaar. Hier komen we elkaar ook veel tegen. Het is vaak zo dat we elkaar niet meer lijken te begrijpen. Of we zoeken 'er iets achter' wat de ander zegt of doet. Juist in de vakantie, met veel gedoe met kinderen en steeds bij elkaar vraagt dan nogal wat he?
Zie je nog kans om ergens alsnog wat rust te pakken?
Wij zijn daarom ook eigenlijk dit jaar thuis gebleven. En o, wat is dat goed zeg.
Sterkte!
Pippie
05-08-2009 om 22:30
Morgen
de eerste afspraak, toch wel spannend. Vandaag is onze vaste thuisbegeleidster geweest en ook zij zei dat ze een wereld van verschil zag.
Ik hoop eigenlijk dat ze het op school zonder medicatie red, dan zou ik zo blij zijn!