Zorgenkinderen Zorgenkinderen

Zorgenkinderen

Lees ook op
Merla

Merla

26-11-2008 om 09:05

Valdispert kids omega, wie kan ik er blij mee maken?

Wie gebruikt voor zijn kind Valdispert Kids Omega en wil ons aangebroken flesje (5ml eruit) tegen alleen verzendkosten overnemen?
Vanwege bepaalde redenen zijn we een tijdje gestopt met Ritalin en overgegaan op Valdispert kids Omega. Maar na een aantal weken gebruikt te hebben kunnen we niets anders dan concluderen dat we totaal geen effect merken. Gisteravond hebben we besloten maar weer gewoon Ritalin te gaan gebruiken. Maar ik had net die ochtend een nieuw flesje Valdispert opengemaakt. Vandaar dat het al is aangebroken.
Wie gebruikt dit ook voor zijn kind, of wil het gaan proberen, en kan ik er blij mee maken? Een nieuw flesje kost 15,95 euro (150 ml). Tegen alleen verzendkosten stuur ik het naar je toe (afhalen mag ook). Verzendkosten zullen 6,20 euro zijn omdat het een pakketje moet worden. Het is dus wel de moeite van het opsturen waard.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Pippie

Pippie

26-11-2008 om 09:34

Merla

Ik heb wel interesse eigenlijk. In mijn draadje over 'slecht slapen' kreeg ik de tip om Valdispert te proberen. Voor zoon hebben we nu een oplossing. Voor dochter wil ik dat spulletje wel eens geven. En dit is dan wel een leuk aanbod.

Heb jij mijn mail nog? O, anders stuur ik je even mijn adres via Hyves

Pippie

Merla

Merla

26-11-2008 om 13:29

Pippie

Ik wil het met alle plezier naar je opsturen hoor, maar heb jij voor het slecht slapen van je dochter niet veel meer baat bij Valdispert Kids RUST ipv Valdispert Kids Omega? Omega bevat een hoge dosering Omega 3 vetzuren voor het verbeteren van de concentratie, het geheugen en de leerprestaties. Daarnaast moet het ook wel doorgaan als rustgevend bij druk gedrag, prikkelbare gevoelens en innerlijke onrust, maar volgens mij is Valdispert Kids Rust dat nog veel meer. Valdispert Kids Rust bevordert nl ook een gezonde nachtrust en bevat weer andere stoffen dan Valdispert Kids Omega.
Maw Valdispert Kids is er in verschillende soorten en ik vraag me af of deze nou wel geschikt is voor het probleem van jouw dochter... Mij maakt het niet uit, ik wil het met alle liefde naar je toesturen, maar ik noem het toch maar even

Pippie

Pippie

27-11-2008 om 00:27

Bedankt. Ja, daar ga ik me dan eerst maar eens goed in verdiepen. Er is dan vast iemand die er sowieso iets aan heeft. Wow straks weet ik vast ook heel veel van dit soort dingen. Wat een kennis leveren je kinderen zo op he ha ha.

Pippie

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.