Zorgenkinderen Zorgenkinderen

Zorgenkinderen

Lees ook op

Vasculaire afwijking

Mijn zoon van 9 heeft een aangeboren vasculaire afwijking en een hemangioom in zijn voeten en onderbenen. Inmiddels zijn we vaste klant in het kinderziekenhuis voor onderzoeken en controles. wat ik zo vervelend vind is dat ik daar niet verder kom, mijn zoon heeft steeds erg veel pijn in zijn voeten, kan daardoor en mag daardoor ook niet sporten i.v.m stoten of verwonden wat weer bloedingen en wonden kan veroorzaken. opereren durven ze eigenlijk niet aan omdat ze bang zijn ledematen te verliezen, en pijnbestrijding is hij nog te jong voor.
moet ik nu toch maar een second opinion vragen? of moet ik als moeder op mijn strepen gaan staan en toch pijnbestrijding gaan vragen.
wie heeft er ervaring mee, of kan mij adviezen geven hierover.

Miracle_

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rembrand

Rembrand

28-10-2010 om 23:53

Klippel trenauney wellicht?

Beste Miracle,
Heeft je zoon soms Klippel Trenauney ?
( de mijne namelijk wel ).
M.

miracle_

miracle_

29-10-2010 om 14:36 Topicstarter

Re: klippel trenauney

bedankt voor je reactie,

nee dat heeft hij niet

Hecovan

wij zijn met onze zoon (met KT) een paar keer op het hevacom-spreekuur geweest. Dat is in Nijmegen. De naam van de arts kan ik me nog herinneren, dat is namelijk de heer Rieu. Ze hadden daar echt erg veel verstand van vasculaire aandoeningen. Mijn tip is om echt daar naar toe te gaan voor een second opinion.
Onze kinderarts heeft ons daar toenertijd naar toeverwezen, omdat hij zelf aangaf dat ze er daar meer van zouden weten dan hij zelf.
Hier is een link http://www.hecovan.nl/pages/over_hecovangroep.html

groetjes van Purk

miracle_

miracle_

31-10-2010 om 08:43 Topicstarter

Re: purk

Hallo Purk,

Dank je voor de informatie, ik heb de link bekeken en heb wel het idee dat zij weten waar ze het over hebben, dat had ik in het kinderziekenhuis niet.
ik ga morgenochtend de huisarts op de hoogte stellen hiervan en hopen dat ze ons doorstuurd naar nijmegen.

Groetjes Miracle

Miracle_

ik ga ervanuit dat de huisarts zeker een dooverwijzing geeft, dat je daar niet op hoeft te hopen. Dit is gewoon belangrijk voor je zoon.
Ik ben blij dat ik je een goede tip heb kunnen geven en hoop dan ook van harte dat jullie wijzer worden in Nijmegen. Wel erg jammer dat niemand eerder dit bedacht heeft, want de problemen van je zoon klinken ernstig en erg vervelend voor hem.

Laat je nog even weten hoe het verder gaat?

Succes met bellen morgen!

groetjes van Purk

miracle_

miracle_

03-11-2010 om 10:51 Topicstarter

Re purk

hallo Purk,

vanmorgen naar de huisarts geweest en het hele verhaal weer voorgelegt, zij is het inderdaad met mij eens dat dit neit helemaal is gegaan zoals verwacht, en heeft een nieuwe verwijzing geschreven voor het radboud.
heb zojuist contact gehad met het ziekenhuis, en heb inmiddels ook alle gegevens naar ze doorgestuurd, ze gaan dit bekijken en ons uitnodigen voor een gesprek.
ben erg benieuwd, maar zal je zeker op de hoogte houden.

nogmaals bedankt voor de tip..

Goed zo!

ik hoop dat het een goede stap zal zijn voor je zoon!

Veel succes in Nijmegen alvast.

groetjes van Purk

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.