Zorgenkinderen Zorgenkinderen

Zorgenkinderen

Lees ook op
anna van noniemen

anna van noniemen

13-05-2009 om 16:32

Verklaring voor disney

Mag alleen een kinderpsych een verklaring afgeven voor een speciale pas in Disney, of mag het ook door een andere arts, bijvoorbeeld de huisarts gedaan worden?

Onze kinderpsych wil er geen afgeven, omdat het zo goed gaat met zoon.....tja, en hoe komt dat dan? Om dat wij ons zoveel mogelijk aan hem aanpassen en proberen op alles voorbereid te zijn, en dat wilden we dus nu ook in disney zijn. Met een verklaring krijg je een speciale pas waarmee je de lange wachtrijen kan vermijden.....

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Petra-

Petra-

13-05-2009 om 20:25

Kijk eens hier:

http://www.autipas.nl/

Misschien kunnen zij je wel helpen?

anna van noniemen

anna van noniemen

13-05-2009 om 20:28

Petra

Zoon heeft ADHD, dus geen auti-pas voor hem helaas....

Petra-

Petra-

14-05-2009 om 09:08

Anna

Misschien kunnen ze je wel verder helpejn, ik zou er een mailtje aan wagen!

Janeway

Janeway

14-05-2009 om 22:43

Vreemd

Onze kinderarts, heeft de verklaring standaard in zijn laatje liggen. Valt het woord Disney dan ligt de brief in je hand. Want ook voor adhd kids heeft disney een "gehandicapten" service.
Jammer hoor dat hij niet mee werkt

anna van noniemen

anna van noniemen

14-05-2009 om 22:53

ik was ook best teleurgesteld....mijn hoop is nu op de huisarts....maar ik heb inmiddels begrepen dat alleen de diagnose ook al goed is....dat zou dan wel weer positief zijn....want die heb ik uiteraard wel ))

Janna3

Janna3

15-05-2009 om 21:42

Huisarts

Bij mijn broertje schrijft de huisarts de verklaring, hij heeft PDD-nos. Voor ons is het een voorwaarde om te kunnen gaan, de wachtrijen zijn niet misselijk daar en de mensen staan heel dicht op elkaar. Hij raakt helemaal in paniek als hij 10 minuten in de rij moet staan.
Wij hebben bij een andere huisarts ook nog wel eens moeten praten als Brugman. Ik snap niet zo goed dan notabene een huisarts het een positief leerpunt vind voor een autist om in een rij van een uur ofzo te gaan staan. Dat is voor een normaal mens al haast ondoenlijk!
Leuk dat je naar Disney gaat, wij vinden het een supervriendelijk park voor gehandicapten. Ben je er al eerder geweest?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.