Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Zorgenkinderen Zorgenkinderen

Zorgenkinderen

Lees ook op
anna van noniemen

anna van noniemen

17-02-2009 om 23:11

Vo-school gaan kijken, nog vroeg, maar

toch heb ik het gedaan, met zoon zelf. Hier in onze gemeente....Zoon was erg positief, het zag er goed uit, en ook ik vond het er erg goed uitzien allemaal. Wat het nog extra maakt, de zorgcoordinator is een oude bekende van me Heb met haar op de middelbare school gezeten....dus ik kan vrij makkelijk even een vraagje stellen nog voor zoon op school zit. Er gaan er veel van de school van zoon naar deze school en met allemaal gaat het erg goed! Ook uit de klas van zoon dit jaar gaan er ws 2 naar deze school....tja, misschien is het nog wat vroeg, maar ik vind het voor zoon wel belangrijk dat hij vast een beeld van "voortgezet onderwijs" heeft....hij kan de dingen toch al vaak zo veel groter maken dan ze zijn (beren op de weg zien), en nu kon hij met eigen ogen zien hoe het echt is....misschien doen we het volgend jaar wel weer, als extra, en kijken dan ook even op de andere middelbare school hier, maar voor mij is het wel duidelijk eigenlijk....als zoon zo doorgaat, en hij kan naar een reguliere VO, dan graag op deze

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.